نماينده مردم اروميه درمجلس:

گزارش همشهری جعل ناشیانه تاریخ آذربایجان است

گزارش همشهری جعل ناشیانه تاریخ آذربایجان است

گروه خبر:روح الله حضرت پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، در پی انتشار مطالب خلاف واقع در روزنامه همشهری بیانیه ای صادر نمود. بسمه تعالی ،امروز، وحدت لازمه جامعه ایرانی است تا با حفظ تنوع و تفاوت های فرهنگی، زبانی و نژادی، کشور از توطئه ها و دسیسه ها در امان بماند و این میسر نیست مگر اینکه تک تک شهروندان جمهوری اسلامی به آن باور داشته و در جهت تحقق آن گام بردارند.
این مهم همچنین بسیار مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در سخنرانی ها و بیانات مختلف به دوری از تفرقه افکنی و حفظ وحدت در کشور تأکید کرده اند، به نحوی که می فرمایند: ” یکی از کارهایی که باید انجام بگیرد، جلوگیری از نشر آثار تفرقه انگیز است؛ چه در محیط شیعی [و] چه در محیط سنی. الان برای ایجاد بغض و کینه، آثاری نوشته می شود و پول هایی هم خرج می_شود. اگر بتوانیم، باید جلو این ها را بگیریم. برای من کتاب های متعددی از نقاط مختلف عالم می رسد که پیداست اصلاً سعی افرادی بر این بوده که این کتاب ها، برای ایجاد کینه و کدورت و بغض و نگرانی نوشته شود”.
متأسفانه در سالهای اخیر عده ای عمدا یا سهوا در نشریات و فضای مجازی اهدافی به غیر از رسالت خود را پیگیری می کنند و در برخی موارد باعث به وجود آمدن فضای ناسالمی در میان مذاهب و قومیت های مختلف کشور می شوند.
*اورمیه همیشه شهر آذربایجان بوده و خواهد ماند
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از برنا ،دکتر بهادری گفت : ارگان شهرداری تهران این بار با این بیحرمتی و ادعای سخیف لکه ننگ دیگری بسان پلاسکو در پرونده خود به ثبت رساند. دکتر سید هادی بهادری با صدور بیانیه ای به مقاله همشهری واکنش نشان داد.
بسمه تعالی،متاسفانه مجددا شاهد آن هستیم که در یک نشریه دیگر ، عده ای به دنبال منافع نژادپرستانه‌ی خود هستند و سعی دارند با ضربه زدن بر ریشه های اتحاد و همدلی در آذربایجان، به منافع خود دست پیدا کنند و امنیت ملی و تمامیت ارضی کشور عزیزمان ایران را با تاریخ سازی ها‌ی جعلی و موهومات خود به خطر بیاندازند.عده ای معلوم الحال که حتی بیانات مقام معظم رهبری را نادیده و نشنیده گرفته و بارها و بارها سعی کرده اند دشمنی خود با نظام و آذربایجان را به اثبات برسانند.
لذا ما شدیدا این مسئله را محکوم کرده درخواست رسیدگی دستگاه قضا به این موضوع را داریم و خواهان اخراج خبرنگار خاطی و عذرخواهی رسمی این نشریه از مردم شریف آذربایجان هستیم.ارگان شهرداری تهران این بار با این بیحرمتی و ادعای سخیف لکه ننگ دیگری بسان پلاسکو در پرونده خود به ثبت رساند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


× 7 = هفت