گروه های جهادی در پایگاه های بسیج آذربایجان غربی تشکیل می شود

گروه های جهادی در پایگاه های بسیج آذربایجان غربی تشکیل می شود

آرازآذربایجان- مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر برای هر پایگاه بسیج، یک گروه جهادی در نظر گرفته شده که به‌زودی فعالیت آنها آغاز می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار شهروز حیدریان صبح چهارشنبه در رزمایش امنیتی، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی غدیر در ماکو و پلدشت اظهارداشت: امسال افزون بر ۶۵۰ گروه جهادی در استان فعال بوده و در شهرهای محروم استان ارائه خدمت می‌کند.
وی با بیان اینکه پزشکی، دندان‌پزشکی، عمرانی، آموزشی و خدماتی زمینه‌های ارائه خدمت این گروه‌ها به شمار می‌رود ادامه داد: محرومیت زدایی از چهره شهرهای استان از مهمترین اولویت های بسیج سازندگی است.
حیدریان بیان کرد: در حال حاضر ۱۰ واحد مسکن محرومان در شهرستان های ماکو و پلدشت توسط گروه‌های جهادی در دست احداث بوده و بیش از ۴۰ گروه پزشکی در منطقه ماکو و چالدران در حال ارائه خدمت است
وی با اشاره به اجرای طرح جهاد پزشکی به مدت سه روز در شهرهای ماکو و پلدشت اضافه کرد: در اجرای طرح جهاد پزشکی که به مدت سه روز در شهرستان ماکو اجرا خواهد شد اهالی بیش از ۱۵ روستا ی دور افتاده این شهرستان تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.
حیدریان گفت: اجرای طرحهای مردم یاری در قالب جهاد پزشکی در ماکوهم آمدند تا در قالب طرحهای مرد یاری و جهادپزشکی به اهالی روستاهای محروم و مرزی شهرستان ماکو انواع خدمات پزشکی را در مرکز دهستان قره تپه ارائه کنند.
سرهنگ کفشدوز مدیر اجرایی طرح جهاد پزشکی در شهرستان ماکو نیز در این مراسم گفت :برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان از قبیل تیمهای دندانپزشکی پزشکی و گروههای تخصصی و همچنین گروههای پیراپزشکی از قبیل مامایی، کارشناسان روانشناسی و روانپزشکی در روستای قره تپه مستقرشده تا خدمات رایگان را به اهالی منطقه ارایه کند.
در قالب اجرای این طرح همچنین پزشکان عمومی با حضور در روستاهای دور افتاده به همراه تیمهای سیار پزشکی به افرادی که قادر به حضور در محل اجرای طرح نبودند خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۲ ق.ظ

دیدگاه


1 × هفت =