گربه بازیگوش برق پنج محله مهاباد را قطع کرد

گربه بازیگوش برق پنج محله مهاباد را قطع کرد

آراز آذربایجان،مدیر توزیع برق مهاباد گفت: ورود یک حیوان خانگی (گربه) به داخل پست ۱۳۲ بار شرکت برق این شهرستان، جریان برق پنج محله این شهر را قطع کرد.
جلال زایر افزود: ساعتی قبل بر اثر ورود یک حیوان خانگی که شبیه گربه یا سنجاب، به پست ۱۳۲ بار شرکت برق واقع در میدان کوهسار مهاباد برق پنج محله این مهاباد که بیشتر در بافت مرکزی شهر قرار دارند، به طور کامل قطع شده است.
وی اضافه کرد: هم اکنون ماموران در محل حاضر شده و مشغول تعمیر و بازسازی خسارت ناشی از ورود این حیوان خانگی به این پست که تامین کننده برق شهر مهاباد است، هستند و در صورت اتمام تعمیرات جریان برق دوباره متصل می‌شود.
مدیر توزیع برق مهاباد از همکاری و همراهی شهروندان با ماموران اداره برق تا برقراری جریان برق در این شهر قدردانی کرد.
زایر در خصوص انتقاد برخی از شهروندان در خصوص پاسخگویی به جواب تماس‌های تلفنی نیز گفت: تنها شماره تماس برای پاسخگویی در توزیع برق مهاباد مانند سایر شهرستان‌ها شماره گویای ۱۲۱ است و مکالمات مشترکان در این سامانه ضبط خواهد شد و کد رهگیری برای افراد صادر می‌شود.
قطع شدن برق در مهاباد باعث بروز برخی مشکلات برای مردم و تعطیلی واحدهای نانوایی شده و با توجه به گستردگی قطع برق در چهارراه‌ها و تقاطع‌ها و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی خاموش شده و ترافیک ایجاد شده است.
توزیع برق مهاباد در مجموع ۱۰۰ هزار و ۴۰۰ مشترک برق دارد که از این تعداد ۷۸ هزار مشترک شهری و مابقی مشترک برق روستای هستند و شبکه برق این شهرستان یک هزار و ۸۷۰ کیلومتر خط ۲۰ کیلو ولت و ۷۵۰ کیلومتر خط فشار ضعیف دارد.
مهاباد با ۲۶۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰ ب.ظ

دیدگاه


8 − = هفت