نماينده مردم خوي در مجلس شوراي اسلامي:

گرانی کالاهای اساسی_کمر مردم را شکسته است

گرانی کالاهای اساسی_کمر مردم را شکسته است

گروه خبر:نماینده مردم خوی با انتقاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی، گفت: دولت باید نسبت به کنترل قیمت این کالاها اقدام کند.
به گزارش آراز آذربایجان، سیدتقی کبیری در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه گرانی کالاهای اساسی کمر مردم را شکسته است، گفت: سوال اینجاست که چرا دولت اقدامی برای کنترل سریع قیمت ها انجام نمی دهد.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: علیرغم امضای قانونی طرح سه فوریتی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری، این طرح اعلام وصول نشده حال سوال اینجاست که آیا بازنشستگان انقدر ارزش نداشتند که ما طرح مذکور را در دستورکار مجلس قرار دهیم حال به نظر من وقت برای فردا باقیمانده تا مجلس دهم مرهمی بر مشکلات بازنشستگان باشد.
نماینده مردم سلماس نیز در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: افزایش سرسام آور قیمت ها اجازه جهش تولید را نمی دهد، جهش تولید زمانی رخ می دهد که چرخ مالی در بین عموم مردم به حرکت درآید.
شهروز برزگر کلشانی گفت: افزایش سرسام آور قیمت ها، اجازه جهش تولید را نمی دهد، جهش تولید زمانی رخ می دهد که چرخش مالی در بین عموم مردم و نیازهای اساسی مردم به حرکت درآید، گرانی عامل عمده تورم، بیکاری، رکود و اخراج نیروهایی است که امنیت شغلی مناسبی ندارند.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت در زمان باقیمانده وضعیت جوانان را دریابد و از پتانسیل آن ها استفاده کند، ادامه داد: در چند روز اخیر قیمت نهاده های دامی و انواع سموم کشاورزی و باغی دو برابر شده، از وزارت جهاد کشاورزی می خواهم سریعا به این موضوع رسیدگی کند و اجازه ندهد کشاورزان و باغداران در زمان باقیمانده دولت از بین بروند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از زحمات آقای دکتر رحمانی نهایت سپاس فراوان را دارم و از دوستان و همشهریان حلالیت می طلبم.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۹ ب.ظ

دیدگاه


یک × 5 =