- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

کوتاه آمدن از عقاید و معیارهایتان شما را جذاب نخواهد کرد

Posted By admin On آبان ۲۳, ۱۳۹۸ @ ۱۱:۱۳ ق.ظ In گوناگون | No Comments

گروه خانواده و سلامت : اشتباهات زیادی وجود دارد که زنان هنگام تلاش برای جذب مردان مرتکب می ‎شوند و از آنجایی که خانم ها گاهی اوقات برای به دست آوردن مرد مورد علاقه خود تلاش زیادی می ‎کنند ، ممکن است ناخواسته مرتکب اشتباهی شوند و مرد رویاهای خود را از دست بدهند .
آرایش بیش از حد
یکی از رایج ترین اشتباهات زنان در جذب مردان ، آرایش کردن بیش از حد است حتی مواقعی که واقعا نیازی به این کار نیست و چهره خانم ها بدون آرایش زیباتر از وقتی است که خیلی آرایش می ‎کنند.
تاخیر بیش از حد در قرارهای ملاقات
برخی زنان معتقدند که تاخیر داشتن در قرارهای ملاقات باعث می ‎شود که مرد مورد نظر تلاش بیشتری برای به دست آوردن آن ها بکند و بیشتر به آن ها علاقه مند خواهد شد . صورتی که اصلا اینطور نیست ! سعی کنید دقیق باشید و به او نشان دهید که او و زمان او برای شما مهم است . مطمئن باشید با این کار به او دلایل زیادی می_‎دهید تا به شما به چشم یک زن شگفت انگیز نگاه کند.
توجه بیش از حد به اندام خود
متاسفانه این یکی از مشکلاتی است که امروزه بیشتر خانم ها دارند و این رفتار نا سالم به راحتی ممکن است به یک اختلال تبدیل شود و این درست است که بسیاری از مردان علاقه مند به زنان خوش فرم و خوش هیکل هستند اما در نهایت شخصیت یک زن خیلی بیشتر از اندام او با اهمیت است .
بی حجاب بودن
خطای دیگری که بسیاری از خانم ها مرتکب می ‎شوند، پوشیدن لباس های نامناسب بدن نما است. این گونه افراد فکر می‎ کنند با نشان دادن زیبایی های ظاهری خود توانایی بیشتری در جذب مرد مورد علاقه خود خواهند داشت؛ در صورتی که این یک طرز فکر اشتباه است و حتی در صورت جذب فرد مورد علاقه خود احتمالا او خواهان تمایلات جسمی شما خواهد بود نه پیوندهای معنوی.
تظاهر به چیزی که نیستند
مرد ها معمولا جذب خانم هایی می‎ شوند که اصیلند و تنها برای خوشامد دیگران تظاهر به چیزی که نیستند نمی‎ کنند . یک مرد شما را به خاطر شخصیت شگفت انگیزی که خودتان دارید دوست دارد ، نه به خاطر چیزی که نیستید و تنها وانمود به بودن آن می ‎کنید .
کوتاه آمدن از عقاید و معیارهای خود
یکی دیگر از اشتباهاتی که خانم ها برای جذب مردان می ‎کنند، صرف نظر کردن از عقاید و معیارهای خودشان است . خانم ها از یک سنی به بعد برای تسریع روند ازدواجشان ممکن است از خواسته های خود صرف نظر کنند تا بتوانند زودتر ازدواج کنند و یادتان باشد ناامیدی و عجول بودن باعث گرفتن تصمیمات اشتباه برگشت ناپذیری می ‎شود و شما هرگز نمی‎دانید که عشق زندگی خود را در چه سنی پیدا خواهید کرد ، پس صبور باشید و عجله نکنید .
عدم درک صحیح مردان
زنانی که درک درستی از شرایط روحی مردان و نیاز های درونیشان دارند و از محبت ها و اعمال مثبت همسران خود قدردانی می ‎کنند، این توانایی را دارند که از همسر خود پادشاهی بسازند و خود را نیز به ملکه تبدیل کنند و در مقابل زنانی که شناخت درستی از روحیات مردان ندارند و دائما در حال غرغر کردن از اعمال آن ها هستند ، تنها باعث دور تر شدن خود از مرد مورد علاقه شان می ‎شوند .
داشتن روحیات مردانه
بسیاری زنان که اغلب اشخاص بسیار موفقی در زندگی خود هستند دارای روحیه ای مستقل به خودند ، به طوری که یک مرد با نگاه کردن به آن_ها هیچ نقشی کامل کننده ای برای خود نخواهد دید و بنابراین بهتر است علاوه بر تلاش برای داشتن یک زندگی موفق و هدفمند ، داشتن خصوصیات زنانه شامل ظرافت و زنانگی را فراموش نکنید .
تفکرات منفی
اگر فردی هستید که از اعتماد به نفس و عزت نفس پایینی برخوردارید ، ممکن است تصور کنید که هیچکس به شما علاقه مند نخواهد شد و در اصل شما به جای تمرکز بر روی تصورات مثبت ، دائما در حال منفی بافی هستید و شما متوجه نیستید که افکار و سخنانتان در مورد خودتان تا چه اندازه بر زندگیتان تاثیر گذار است و بنابراین سعی کنید با داشتن اعتماد به نفس و روحیه بالا در جذب افراد بهتر به خود کمک کنید .
خود شیفته بودن
بارها در بخش روانشناسی نمناک گفته ایم که در مقابل خانم هایی که عزت نفس نداشته و قدر خود را نمی ‎دانند ، خانم هایی هستند که تحت هر شرایطی از طرف مقابل طلبکار می باشند و قدردان هیچ محبتی نیستند.
این خانم ها معمولا در هر شرایطی ناراضی بوده و خواستار چیز های بیشتری هستند و مردان از این گونه خانم ها فراری اند .
تلاش برای تغییر دادن مرد مورد علاقه خود
برخی از خانم ها دائما به دنبال تغییر رفتار و اعمال مرد مورد علاقه خود هستند ، برای مثال از نحوه لباس پوشیدن ، عادات و رفتار های مختلف آن ها انتقاد می‎ کنند و دائما به دنبال تصحیح آن ها هستند .
این رفتارها در خوشبینانه ترین حالت نیز توهین به شخص مقابل به حساب می‎ آیند و باعث دور شدن و سردی مرد مورد نظر می ‎شود .
احساساتی بودن بیش از حد
مردان موجودات نسبتا ساده ای هستند که از طریق عقل و منطق خود به دنیا نگاه می ‎کنند .
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از نمناک، آن_ها دوست دارند با حل مشکلات و آسان کردن امور، ارزش خود را اثبات کنند و به همین دلیل است که مردان خیلی زود از احساسات خسته می ‎شوند و بنابراین از ابراز احساسات زیاد به مرد مورد علاقه خود خودداری کنید .
.Arazazarbaijan.khanevdeh@gmail.com


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%da%a9%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d9%85%d8%af%d9%86-%d8%a7%d8%b2-%d8%b9%d9%82%d8%a7%d9%8a%d8%af-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d9%8a%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%d9%8a%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d8%b1/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.