فرماندار ارومیه:

کوتاهی یا سیاسی کاری درخصوص احیای دریاچه ارومیه پذیرفتنی نیست

کوتاهی یا سیاسی کاری درخصوص احیای دریاچه ارومیه پذیرفتنی نیست

آرازآذربایجان- فرماندار شهرستان ارومیه گفت:کوتاهی یا سیاسی کاری درخصوص احیای دریاچه ارومیه پذیرفتنی نیست.
عباس حسن خانی پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه اظهارداشت: دریاچه ارومیه متعلق به همه ایران بوده و تمامی دستگاه های دولتی و نمایندگان ارومیه تا به امروز تلاش کرده اند که حقابه دریاچه در این شهرستان به صورت کامل تامین شود.
وی ادامه داد: از وزارت نیرو درخواست داریم همانگونه که ارومیه به تعهدات خود نسبت به دریاچه عمل کرده، بقیه شهرستان ها نیز به تعهدات خود در قبال دریاچه ارومیه پایبند باشند.
فرماندار ارومیه خاطرنشان کرد: هیچگونه کوتاهی یا سیاسی کاری درخصوص احیای دریاچه ارومیه پذیرفتنی نیست و همه در برابر آینده نگین آذربایجان مسئول هستند.
وی در ادامه با تاکید بر ایجاد فرصت های اشتغالزایی در ارومیه افزود: با کارشناسی همه جانبه در ارائه تسهیلات و تصویب طرح های اشتغال زایی، تلاش می شود که حتماً طرح های مصوب منجر به اشتغال زایی پایدار شود.
فرماندار ارومیه گفت: حدود ۵۲ طرح در حوزه اشتغال پایدار روستایی، مورد تائید قرار گرفته که این طرح های مصوب در نهایت ۵۰۰ اشتغال پایدار و ۲۵۰ اشتغال فراگیر را به ارمغان خواهند آورد.
وی با بیان اینکه موضوعی مهمتر از اشتغال وجود نداشته و فرصت ها را نباید برای اشتغال زایی از دست داد اظهارداشت: مهمترین اولویت دولت اشتغال زایی بوده و به اشتغال جوانان و زنان توجه ویژه می شود.
حسن خانی با اشاره به اینکه تمامی ارکان حاکمیت باید با همدلی، زمینه را برای رفع مشکل بیکاری فراهم کنند عنوان کرد: باید زمینه را برای تقویت بوم گردی و ترغیب سرمایه گذاری در شهرستان فراهم کنیم.
فرماندار ارومیه در ادامه با تاکید بر توجه به صنعت گردشگری در ارومیه اضافه کرد: زیرساخت های گردشگری را باید فراهم کرد تا از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن برای اشتغال زایی استفاده شود.
حسن خانی خاطرنشان کرد: دستگاههای مختلف شهرستان موظف هستند از تمامی ظرفیت های خود برای توسعه گردشگری و اشتغال زایی در ارومیه استفاده کنند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۵ ب.ظ

دیدگاه


6 + هشت =