- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

کوتاهی برخی دستگاه ها موجب گسترش تکدی گری در ارومیه شده است

Posted By admin On آذر ۱۶, ۱۴۰۰ @ ۱۰:۱۹ ق.ظ In اخبار ویژه | No Comments

گروه خبر:فرماندار ارومیه گفت: کوتاهی برخی دستگاه‌ها، موجب گسترش متکدیان و کودکان خیابانی در سطح شهر شده که باید برای مقابله با ادامه این روند، برنامه ریزی اساسی صورت گیرد.
به گزارش آراز آذربایجان،رسول مقابلی در جلسه کارگروه ساماندهی کودکان کار و خیابانی در ارومیه با تاکید بر جدیت دستگاههای متولی در ساماندهی متکدیان و این کودکان افزود: شهرداری ارومیه ملزم است هرچه سریعتر گرمخانه شهر را تکمیل کند.
وی اضافه کرد: از دستگاه قضایی نیز می خواهیم که برخورد قاطعی با هرگونه تعلل در ساماندهی متکدیان داشته باشد.
فرماندار ارومیه همکاری دستگاههای متولی با دستگاه قضایی جهت برخورد قاطع با شبکه ها و متکدیان حرفه ای را ضروری دانست و ادامه داد: شناسایی و معرفی متکدیان حرفه ای و شبکه ها با همراهی دستگاه قضایی به صورت جدی پیگیری می شود.سیدهادی طباطبایی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت تکمیل گرمخانه شهر توسط شهرداری جهت ساماندهی متکدیان، گفت: فرهنگ سازی در جامعه و برخورد قاطع با شبکه های تکدی گری، ساماندهی متکدیان را تسریع خواهد کرد. تعداد متکدیان و کودکان کار در ارومیه به طور دقیق معلوم نیست ولی ارومیه طی سالیان طولانی گذشته، همواره با این معضل درگیر بوده است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%da%a9%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%87%d9%8a-%d8%a8%d8%b1%d8%ae%d9%8a-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d9%85%d9%88%d8%ac%d8%a8-%da%af%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%b4-%d8%aa%da%a9%d8%af%d9%8a-%da%af/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.