فرماندار اروميه :

کوتاهی برخی دستگاه ها موجب گسترش تکدی گری در ارومیه شده است

کوتاهی برخی دستگاه ها موجب گسترش تکدی گری  در ارومیه شده است

گروه خبر:فرماندار ارومیه گفت: کوتاهی برخی دستگاه‌ها، موجب گسترش متکدیان و کودکان خیابانی در سطح شهر شده که باید برای مقابله با ادامه این روند، برنامه ریزی اساسی صورت گیرد.
به گزارش آراز آذربایجان،رسول مقابلی در جلسه کارگروه ساماندهی کودکان کار و خیابانی در ارومیه با تاکید بر جدیت دستگاههای متولی در ساماندهی متکدیان و این کودکان افزود: شهرداری ارومیه ملزم است هرچه سریعتر گرمخانه شهر را تکمیل کند.
وی اضافه کرد: از دستگاه قضایی نیز می خواهیم که برخورد قاطعی با هرگونه تعلل در ساماندهی متکدیان داشته باشد.
فرماندار ارومیه همکاری دستگاههای متولی با دستگاه قضایی جهت برخورد قاطع با شبکه ها و متکدیان حرفه ای را ضروری دانست و ادامه داد: شناسایی و معرفی متکدیان حرفه ای و شبکه ها با همراهی دستگاه قضایی به صورت جدی پیگیری می شود.سیدهادی طباطبایی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت تکمیل گرمخانه شهر توسط شهرداری جهت ساماندهی متکدیان، گفت: فرهنگ سازی در جامعه و برخورد قاطع با شبکه های تکدی گری، ساماندهی متکدیان را تسریع خواهد کرد. تعداد متکدیان و کودکان کار در ارومیه به طور دقیق معلوم نیست ولی ارومیه طی سالیان طولانی گذشته، همواره با این معضل درگیر بوده است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۹ ق.ظ

دیدگاه


+ 5 = چهارده