فرمانده سپاه شهداي آذربايجان غربي:

کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی برگزار می‌شود

کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی برگزار می‌شود

گروه گزارش: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: آبان ماه امسال کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید در ارومیه برگزار می‌شود.
به گزارش آرازآذربایجان، سردار عابدین خرم در آیین اختتامیه هشتمین نمایشگاه مطبوعات،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان آذربایجان غربی، اظهار داشت:کنگره ۱۲ هزار شهید استان امسال برگزار می شود و امیدواریم رسانه های استان در انعکاس اخبار این کنگره نقش اساسی داشته باشند.
وی ادامه داد: رسانه ها صدای انقلاب را به تمام دنیا رساندند و در دفاع مقدس هم جانفشانی کردند و بعد از انقلاب هم در مقابل امپراتوری رسانه ای غرب و هجمه دشمنان ایستاده اند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: هجمه غرب تمامی خانه های ما در مینورد ولی قلم خبرنگاران ما به عنوان سنگربانان و دیده بانان نظام مقابل این هجمه ایستاده اند و برای توسعه اجتماعی و فرهنگی نقش مستقیم دارند و نقش آنها در بازخوانی انقلاب جایگاه بی بدیل و انکارناپذیر دارند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در مطالبات مردمی هم فعال بودند و در حوزه گسترش فرهنگ جهادی و شهادت بسیار پر رنگ وارد شده اند.
خرم ادامه داد: شهیدان عزیزی در عرصه خبر رسانی داشته ایم و خبرنگاران باید خورشید مقدس شهادت در جامعه را زنده نگه بدارند و فقط آنها می توانند این وظیفه خطیر را بر دوش بکشند.
وی تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند استان ما جزو استان های کم برخوردار و سینه سپر نظام است و می طلبد کنگره شهدا در شان مردم استان برگزار شود. همه مسئولان حرکت جهادی شروع کردند تا کنگره به نحو احسن برگزار شود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از اول آبان ماه با پنج اجلاسیه اصلی کنگره دوازده هزار شهید استان آغاز می شود و رسانه ها نیز از هم اکنون با پرداخت کامل به موضوع در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرینی می کنند و امیدواریم پیام رسانان واقعی شهدا در استان باشیم.
این مسئول افزود:جوانان عزیز استانمان همچنان برای ایجاد امنیت و وحدت در جامعه اسلامیمان جان خود را فدا می کنند و باید قدر آنها را بدانیم که اهمیت بخشیدن به شهدا در جامعه حرکتی در این زمینه است و خبرنگاران نیز به عنوان سازمان رزم فکری جامعه نقش خود را در این زمینه به نحو احسن ایفا کنند.
قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی در آیین اختتامیه هشتمین نمایشگاه مطبوعات،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان آذربایجان غربی، اظهار داشت:از همه رسانه ها برای ایجاد رقابت و رونق برای نامزدهای انتخاباتی و حضور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تشکر می کنیم.
وی ادامه داد: رسانه ها نقش اساسی در تمامی برنامه های اجرایی کشور دارند و برای آگاهی مردم تلاش می کنند.
استاندار آذربایجان غربی گفت: همه مسئولان و مردم و کسانی که دلشان برای ایران اسلامی می تپد به دنیا اعلام کردند که مردم در انتخابات حضور دارند و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.
این مسئول گفت: رسانه ها ضامن آگاهی مردم و مسئولان هستند. توسعه سیاسی و گسترش آزادی نعمت بزرگی است که در کشور ما در سایه انقلاب بدست آمده است.
سعادت ادامه داد:مردم ما از شاخص مثبت آزادی در همه حوزه ها مخصوصا در رسانه ها برخوردار هستند.
وی خاطرنشان کرد: رسانه ها در تکمیل همدیگر و گسترش کار یکدیگر تلاش می کنند و رقابت آنها مثبت و سازنده است.
استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: ابزار و تکنولوژی در خدمت رسانه ها قرار گرفته و باید آنها را در مسیر تعالی و تکامل کمک کند.
این مسئول افزود: قدرت رسانه ای آنقدر بالاست که ما از اخبار حتی استان عقب هستیم و این امر نوعی پیشروی محسوب می شود که باید به این نقش رسانه ها توجه شود.
وی تاکید کرد:در سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال باید رسانه ها هم در ایجاد زمینه آرامش اجتماعی و گسترش اقتصاد مقاومتی سهیم باشند.
*رسانه ها فضای مثبت برای جذب سرمایه گذار خارجی را به وجود آورند
سعادت تصیرح کرد: یکی از زمینه های گسترش سرمایه گذاری ایجاد آرامش در منطقه است که رسانه ها در ایجاد این زمینه فکری در سرمایه گذاران نقش اساسی دارند.
وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی باید مردمی باشد و همه برای توسعه اقتصادی منطقه کمک کنند و تنها بر عهده دولت نیست.
استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه برای ایجاد هم افزایی رسانه ای استان تشکر می کنم.
این مسئول افزود: امسال کنگره ۱۲ هزار شهید استان هم برگزار خواهد شد و باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را گسترش دهیم.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۳ ق.ظ

دیدگاه


7 − پنج =