نماينده مردم اروميه در مجلس :

کندی روند تکمیل مساکن مهر وعده‌های دولت را زیر سوال می‌برد

کندی روند تکمیل مساکن مهر وعده‌های دولت  را زیر سوال می‌برد

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم نباید نسبت به تکمیل پروژه های مسکن مهر سست باشد چون کند شدن روند تکمیل طرح مساکن مهر وعده‌های دولت را زیر سوال می برد.
روح الله حضرت پور درباره آخرین وضعیت مسکن مهر در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در بازدیدهای انجام شده از مساکن مهر ارومیه، وضعیت کیفی ساخت و زیرساختی آنها نامناسب دیده شد و این کاستی‌ها به دولت یازدهم مربوط نمی‌شود.
وی افزود: دولت یازدهم نباید نسبت به تکمیل این پروژه‌ها سست باشد و اتمام آن را از دستاوردهای قبل تلقی کند چون کند شدن روند تکمیل طرح مساکن مهر وعده‌های دولت را زیر سوال خواهد برد.
حضرت‌پور بیان کرد: نفس صاحب مسکن شدن اقشار کم درآمد جامعه بسیار خوب است، اما متاسفانه سیاست‌گذاری ابتدایی این طرح در دولت گذشته صحیح نبود، این دیدگاه که مساکن مهر تنها جایی برای گذراندن شب بوده و فاقد کیفیت لازم برای زندگی باشد اصلا صحیح نیست.
وی افزود: فرزندان و جوانان این سرزمین قرار است از همین اتاقک‌های غیر استاندارد که بیشتر به یک خوابگاه شباهت دارند، بیرون بیایند و رشد کنند.نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه در شهر ارومیه و بیشتر شهرهای آذربایجان‌غربی محل اجرای طرح مسکن مهر اصلا مناسب نیست، اینکه در کنار کوه‌های خارج از شهر که فاقد امکانات زیر ساختی از قبیل فاضلاب، برق، اب، مدرسه و بهداشت باشد، کارشناسی شده نیست.
حضرت‌پور گفت: حتی زیرساخت حمل و نقلی و جاده‌های مواصلاتی مسکن مهر به شهرها هم آماده نیست و شاهد تصادفات و ترافیک‌های سنگین در ساعاتی از روز در این محور‌های مواصلاتی هستیم.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از تسنیم ،وی افزود: اگر میزان دریافتی‌های دولت از مردم برای ساخت این خانه‌ها کفاف هزینه‌هایش را نمی‌دهد، این دلیل نمی‌شود که دولت خانه‌های بی کیفتی را به مردم تحویل دهد، وظیفه تامین کسری بودجه‌ها بر عهده دولت است و دریافت مبالغ اضافی از شهروندان یا کاستن از کیفیت منازل غیر قانونی است.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۰۸ ق.ظ

دیدگاه


3 + شش =