- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

کم کاری مسئولان موجب نارضایتی ایثارگران و جانبازان شده است

Posted By admin On فروردین ۲۹, ۱۳۹۸ @ ۱۱:۴۳ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

گروه خبر: عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کم¬کاری مسئولان موجب نارضایتی ایثارگران و جانبازان شده است ، ارائه گزارش شفاف و قابل استناد از عملکرد بنیاد شهید در مناطق آسیب دیده از سیلاب به قوه مقننه را مورد تاکید قرار داد.
به گزارش آرازآذربایجان غربی ،رسول خضری نماینده ایثارگر مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علیرغم اینکه رسالت اصلی بنیاد شهید رسیدگی به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است ولی متاسفانه در سال گذشته شاهد کاهش خدمات این نهاد به جامعه ایثارگری بودیم. امسال نیز با توجه به شرایط خاص ناشی از جاری شدن سیل در کشور انتظار داریم رییس جمهور محترم که بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از معاونت هایش به شمار می رود در مدیریت بنیاد بازنگری کند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم ادامه داد: رییس بنیاد شهید که در جایگاه معاونت ریاست جمهوری قرار دارد باید در شرایط کنونی این بازنگری را به خصوص در مورد مدیران کل استان ها که افرادی به شدت ضعیف و ناکارآمد هستند اعمال کند، چرا که اکنون نارضایتی در میان این عزیزان که ولی نعمت ما هستند را شاهدیم و اگر قطع به یقین این کار را نکنیم در مقابل حق الناسی که به گردن ما است مسئول و باید پاسخگو باشیم.
نماینده ایثارگر مجلس که اخیرا بازدیدی از مناطق سیلزده کشور داشته است در خصوص جمع بندی هایش متذکر شد: تاکید من هم در این زمینه در مورد جریان سیلاب اخیر است که شاهد بروز مشکلات بسیاری برای هم وطنان هستیم؛ اگر چه جامعه ایثارگری از آن جدا نیست و همه عزیزان ایثارگر که در استان های سیل زده گلستان، خوزستان و لرستان دچار مشکلاتی شدند قطعا در میان آنها خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران وجود دارند. بنابر این بنیاد شهید باید به رسالت خطیر خود به خوبی عمل کند و اگر تاکنون کم کاری کرده است در این خصوص بازنگری شود.نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه با این روندی که من در مسئولان بنیاد شهید و در راس هرم و مجموعه استان ها می بینم نیاز به یک بازنگری اساسی بیش از گذشته احساس می شود. بنابر این یکی از رسالت های رییس جمهور این است که در این خصوص اقدام کند. هر چند در جریان سیل اخیر در کشور گزارش های مبهم و غیر شفافی وجود دارد اما هنوز بنیاد شهید گزارشی که قابل استناد باشد در خصوص عملکرد خود به نمایندگان ارائه نکرده است.خضری عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در پایان یاد آور شد: همه دستگاه ها شامل کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر و بنیاد مسکن به عنوان سازمان های امداد رسانی تاکنون آمار و اطلاعات عملکرد خود را در مناطق سیل زده اعلام کرده اند اما همچنان این رسالت سنگین بر دوش ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران سنگینی می کند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%da%a9%d9%85-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%d9%85%d8%b3%d8%a6%d9%88%d9%84%d8%a7%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%ac%d8%a8-%d9%86%d8%a7%d8%b1%d8%b6%d8%a7%d9%8a%d8%aa%d9%8a-%d8%a7%d9%8a%d8%ab%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%b1/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.