- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

کمبود هتل‌ها و مراکز اقامتی مناسب از مشکلات بخش گردشگری است

Posted By admin On شهریور ۸, ۱۳۹۳ @ ۱۰:۲۷ ق.ظ In اجتماعی | No Comments

گروه خبر: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: کمبود هتل‌ها و مراکز اقامتی مناسب برای گردشگران خارجی از مشکلات بخش گردشگری است.
مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از بافت قدیمی شهر ارومیه و بازار تاریخی این شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: یک هزار و ۶۰ هتل در کشور موجود است که از این تعداد فقط ۱۳۰ هتل چهار و پنج ستاره هستند.وی اظهار کرد: این در حالی است که در سال گذشته چهار میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر خارجی وارد کشور شده‌اند و نیازمند افزایش هتل‌های باکیفیت هستیم.وی ادامه داد: برای اینکه مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این زمینه حرکت کنیم باید هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره در کشور به سه برابر میزان موجود برسد تا در آینده بتوانیم میزبان ۲۰ میلیون گردشگر خارجی پیش‌بینی‌شده در کشور باشیم.
وی اظهار کرد: تسهیل در صدور ویزا ساماندهی آژانس‌های مختلف گردشگری ساماندهی تورهای گردشگری و سایر زیرساخت‌ها باید در کشور به حد اعتدال برسد.
سلطانی فر گفت: هم‌اکنون با رویکرد خوب دولت در کشور هر روز شاهد تشکیل کارگروه‌های جدید برای حل مشکلات مختلف در بخش گردشگری هستیم که کارگروه گردشگری سلامت و کارگروه تسهیل در صدور ویزا از جمله این کارگروه‌ها هستند.وی ادامه داد: هماهنگی‌های خوبی توسط کارگروه تسهیل در صدور ویزا برای گردشگران خارجی انجام شده و ما هم در راستای ساماندهی صدور ویزا و لغو روادید با برخی از کشورها قدم‌های خوبی برمی‌داریم.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران دارای ظرفیت‌های خوبی در بخش گردشگری سلامت، فرهنگی، تاریخی مذهبی و زیارتی و طبیعی است که در تلاش برای رونق بخشی به اقتصاد در این بخش و نیز اشتغال‌زایی هستیم.

طی حکمی
سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی منصوب شد
گروه خبر: رضا نقی زاده سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی شد.
در حکمی که از سوی سید ابوالحسین فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به نقی زاده صادر شده، آمده است: با عنایت به تعهد و تجارب جنابعالی با حفظ پست سازمانی به موجب این ابلاغ تا انتصاب مدیر کل، به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی منصوب می‌شوید.در این حکم اظهار امیدواری شده است که سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با هماهنگی مسئولان استانی و مدیران واحدهای مرتبط در انجام وظایف، موفق باشد.پیش از این، احمد دهقان از اسفندماه سال گذشته این سمت را بر عهده داشت.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%da%a9%d9%85%d8%a8%d9%88%d8%af-%d9%87%d8%aa%d9%84%e2%80%8c%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d8%b1%d8%a7%da%a9%d8%b2-%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa%d9%8a-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a7%d8%b2-%d9%85/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.