استاندار آذربايجان غربي:

کمبود اعتبار بهانه‌ کم‌کاری‌ مسئولان نباشد

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی بر لزوم استفاده صحیح از منابع موجود تأکید کرد و افزود: کمبود اعتبار و بودجه نباید بهانه‌ای برای کم‌کاری‌های مسئولان دستگاه‌های اجرایی شود.
به گزارش آراز آذربایجان وحید جلال‌زاده در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور شهیدانی است که برای سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی از جان خود گذشتند تا اقتدار ایران را حفظ کنند.
وی با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی به سبب تأثیری که در ارتقای سطح دارایی‌ها و توانایی‌های ملت ایران داشت غنیمت بزرگی برای کشور به ارمغان آورد.
جلال‌زاده تصریح کرد: جنگ تحمیلی علاوه بر بالا بردن سطح اعتمادبه‌نفس جوانان ایرانی سبب بازیابی هویت ایرانی و اسلامی آنان شد به طوری که اکنون بسیاری از دستاوردها و توانایی‌های ملت ایران مرهون همان پیروزی‌ها است.
وی با بیان اینکه ایرانی نه ظلم می‌کند و نه زیر بار ظلم می‌رود گفت: ملت ایران بر اساس میثاق خود با امام راحل (ره) و تأسی از آئین پیامبر اسلام (ص) احیاگر اسلام ناب محمدی در دنیای کنونی است.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بازیگری‌ و نقش‌آفرینی‌های ایرانیان در عرصه‌های بین‌المللی مرهون از خودگذشتگی‌های دلاورمردان و شیرزنانی است که در راه دفاع از ایران اسلامی از جان و مال خود گذشتند، افزود: در این میان آذربایجان غربی جزو پنج استان کشور در دوران دفاع مقدس بود که ۱۲ هزار شهید تقدیم کرد و به‌ حق می‌توان آن را سرزمین و اقلیم الهی معرفی کرد.وی آمادگی جان دادن در مسیر ولایت را نماد آزادگی و آزادی‌خواهی ملت ایران عنوان و تصریح کرد: اکنون وظیفه هر ایرانی گام برداشتن در راستای عدالت‌طلبی و اعتلای ایران اسلامی است، چرا که امروز زمان جنگ اراده‌ها است.
جلال‌زاده بر لزوم بر ساخت درونی قدرت در کشور تأکید کرد و گفت: در دنیای کنونی ملتی می‌تواند در برابر استکبار قد علم کند که از درون استحکام داشته باشد که این امر مستلزم انسجام درونی و ارتقای ظرفیت‌ها و استعدادهای ملت است.
وی در جمع اعضای شورای اداری استان مسئولیت‌های محول شده به افراد در دستگاه‌های اجرایی را امانتی الهی عنوان کرد و افزود: در سال حماسه اقتصادی باید علاوه بر تلاش برای رفع کمبودها، از اعتبارات موجود نیز به نحو احسن بهره‌برداری کرد.جلال‌زاده بر لزوم مدیریت صحیح منابع در شرایط فعلی کشور تأکید کرد و گفت: نباید کمبود اعتبار تکیه کلام مسئولان و بهانه‌ای برای کم‌کاری‌ها شود، بلکه آنچه مهم است استفاده صحیح از منابع موجود برای غلبه بر مشکلات و رفع موانع پیش رو است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۳ ب.ظ

دیدگاه


4 × = دوازده