نماينده آذربايجان غربي در مجلس خبرگان:

کشور باید در زمینه اقتصادی هم مانند عرصه نظامی قدرتمند شود

کشور باید در زمینه اقتصادی هم مانند عرصه نظامی  قدرتمند شود

گروه خبر: نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما در زمینه نظامی از قدرت بالایی در منطقه برخوردار هستیم ان‌شاءالله بتوانیم در زمینه‌های مختلف دیگر به خصوص در زمینه اقتصادی نیز قدرتمند شویم.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اکثریت ملت پای نظام و رهبری ایستاده‌اند، گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری مانند همیشه آرامشی را بر جامعه و ملت حاکم ‌کرد و این فرمایشات همچون نقشه راهی برای ادامه کار و حرکت ملت بود. حجت‌الاسلام والمسلمین “جواد مجتهد شبستری” با اشاره به سخنان رهبری در مراسم نماز جمعه تهران اظهار داشت: نفس اجتماع و حضور حضور میلیونی مردم پیام بسیار مهمی را به دوستان و دشمنان بخصوص آمریکا مخابره کرد.وی ادامه داد: ملت ایران، کسانی هستند که در رفراندوم‌ها، راهپیمایی روز قدس و ۲۲ بهمن حاضر می‌شوند و در تهران هم آن اجتماع عظیم را به نمایش گذاشتند و یا آن تشییع چند میلیونی حاج قاسم سلیمانی را به راه انداختند.
نماینده آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: البته نه اینکه آن چندصد نفری که شلوغی ایجاد کردند، ملت ایران نیستند ولی حساب ملت ایران را باید روی این دایره دید چرا که آن چند صدنفری که سخن نسنجیده‌ای هم از زبانشان جاری شد ممکن است افراد فریب خورده‌ای باشند ولی اکثریت ملت، پای نظام، رهبری و پای مقاومت در برابر توطئه‌های دشمن ایستاده‌اند. مجتهد شبستری اظهار داشت: نکته دیگری که در فرمایشات مقام معظم رهبری مورد توجه است اینکه سخنان ایشان، آرامشی را بر جامعه و ملت حاکم ‌کرد و همچون نقشه راهی برای ادامه کار و حرکت ملت بود. این نماینده مجلس خبرگان رهبری یادآور شد:‌ بعد از حوادث و شلوغی‌های مختصری که در برخی دانشگاه‌ها رخ داد، فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مانند برای جامعه ما بسیار آرامش‌بخش بود. رهبر انقلاب همچون ناخدای کشتی هستند که این کشتی در دریا، گاهی با امواج و گاهی با طوفان روبرو می‌شود و گاهی هم بدون هیچ مشکلی به مسیر خود ادامه می دهد. وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همچون ناخدایی ماهر و دلسوز در هر حادثه‌ای سعی می‌کنند آرامش، وحدت، یکپارچگی و انسجام و قوت قلبی را برای ملت داشته باشند و کشتی را به سلامت از این بحران‌ها عبور دهند. البته جامعه ما از این حوادث و رخدادها متاثر می‌شود ولی مهم این است روند کلی و نظم اجتماع حفظ شود و جامعه بتواند حرکت خودش را ادامه بدهد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

دیدگاه


× یک = 9