فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه خبرداد

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در شهرستان ارومیه طی سالجاری

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در شهرستان ارومیه طی سالجاری

آرازآذربایجان-فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر طی سالجاری در شهرستان ارومیه خبرداد.
سرهنگ حسین صمدپور در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در شهرستان ارومیه طی ۱۱ ماهه نخست سال جاری یک تن و ۸۶۲ کیلو و ۵۴۱ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است افزود: در این راستا ۲ هزار و ۷۲۸ نفر توزیع کننده و ۲۹ باند سازمان یافته دستگیر و متلاشی شدند.
وی ادامه داد: طی ۱۱ ماهه نخست سال جاری در شهرستان ارومیه ۱۶۹هزار و ۷۹۲ قرص روان گردان کشف و ۱۰ هزار و ۶۳۲ نفر معتاد متجاهر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.
سرهنگ صمدپور گفت: در بحث جرایم خشن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ موردو در زورگیری ۲۹ مورد کاهش در ارومیه را شاهد بودیم.
فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با اشاره به تعداد تصادفات درون شهری ارومیه که منجربه فوت شدند در سالجاری کاهش ۷ درصدی را عنوان کرد و افزود: امسال در کل تصادفات درون شهری ۱۷ درصد کاهش را در شهرستان ارومیه شاهدیم.
وی یادآورشد: در ۱۱ ماهه نخست امسال علاوه بر کاهش ۲ درصدی سرقتها شاهد کشف ۷۷ درصدی آنها در شهرستان بوده ایم که در مقایسه با سال قبل ۳ درصد افزایش کشف داشته ایم.
سرهنگ صمدپور بااشاره به اینکه در حوزه کالاهای قاچاق،امسال ۲۴۵ مورد منجربه کشف شده و ۲۷۶ متهم دستگیر شدند تصریح کرد: امسال در ارومیه ۶۹۱ هزار و ۳۷۳ پاکت اجناس دخانی قاچاق و ۱۸۷ هزار و ۸۱۵ قلم قرص غیر مجاز کشف شده است که ارزش کل کالاهای قاچاق کشف شده ۱۴۳ میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومان برآوردشده است.
وی بااشاره به عملکرد مرکز ساماندهی متدکیان دراین شهرستان اظهار کرد: امسال یکـهزار و ۱۰۶ نفر از متکدیان دستگیرشدندکه ازاین تعداد ۵۸۳ نفر مرد و ۳۴۸ نفرزن و ۱۷۵ نفر کودک بودند که دراین راستا ۵ باند حرفه ای شناسایی و تحویل مقامات قضایی داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: امسال، ۵هزار و ۸۶۰ فقره پرونده به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری های ارومیه ارجاع شده که ازاین تعداد ۴هزار و ۸۶۵( در حدود ۸۳ درصد) مورد منجربه صلح و سازش شده است.
سرهنگ صمدپور با اشاره به موضوع قتل در ۱۵ بهمن امسال که در چهار راه شهید بهشتی ارومیه به وقوع پیوست افزود: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در چهار راه مذکور ، بلافاصله ماموران در محل حاضر و اقدامات لازم انجام شده و موضوع در دست پیگیری است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۹ ق.ظ

دیدگاه


× چهار = 16