امام جمعه مياندوآب:

کسانی که جای پاسخگویی در مقابل مردم بایستند غرق جهالتند

کسانی که جای پاسخگویی در مقابل مردم بایستند غرق جهالتند

گروه خبر: امام جمعه میاندوآب گفت: کسانی که به جای پاسخگویی به مردم در مقابل آنها بایستند، در جهالت و گمراهی غرق شدند.
حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه هر کسی را که دشمنان تایید و تعریف می کنند بدانید از گمراهان است و در راه ضلالت ها قدم برداشته است گفت: کسانی که در فتنه ۸۸ به خیابان ها امده و اموال عمومی را تخریب کردند، سلطنت طلب و قصدشان ایجاد تزلزل در پایه های نظام بوده و باید بصیرت شناخت بازیگردانان این افراد را داشته باشیم، هر کجای دنیا هر فتنه ای وجود دارد ریشه اش از آمریکاست.
وی افزود: فتنه ها باعث ایجاد دشمنی در بین خودی ها می شود و اینجاست که شناخت حق از باطل بسیار سخت است برای این شناخت اولین معیار ما فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: معیار بعدی برای شناخت حق از باطل حال فعلی افراد است و در هر موقعیتی و هر زمانی و هر مسئولیتی که داریم باید وضع حال مورد ارزیابی قرار گیرد.
حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه میاندوآب گفت: کسانی که به جای پاسخگویی به مردم در مقابل آنها بایستند، در جهالت و گمراهی غرق شدند.
همچنین امام جمعه ماکو در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو گفت: مسئولین بازیچه سیاست های غلط دشمنان انقلاب نشوند.
حجت الاسلام و المسلمین ایوب رنجبری افزود: مسئولین باید پاسخگوی کارهای خود باشند و بازیچه سیاست های غلط دشمنان انقلاب نشوند.
وی در ادامه بر دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی ایران در باب محرومیت زدایی تاکید کرد و گفت: چرا بعضی افراد برای میز و سمت دست به هر کاری می‌زنند. حجت الاسلام رنجبری گفت: دشمن نقاط ضعف ما را رصد کرده و آن را بزرگ نمایی می‌کنند و این تنها با حضور بصیرت گونه مردم در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی می تواند نقش بر آب شود.
وی ۹ دی را یوم الله دانست و گفت: ملت با غیرت آذربایجان همیشه و در هر زمان پیرو خط رهبری و انقلاب بوده و خواهند بود و بازهم در تجمع ۹ دی بیزاری و نفرت خود را از دشمن نشان خواهند داد.
امام جمعه ماکو به حادثه پلاسکو و زلزله های اخیر در کشور اشاره و تصریح کرد: بحث فرهنگ سازی در مدیریت بحران یک امر ضروری است و باید نظام مهندسی بر ساخت و ساز ساختمانها نظارت دقیق تر داشته باشد.
وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در باب تبلیغات اسلامی اشاره کرد و تبلیغات صحیح اسلامی را گامی تاثیر گذار در پیشبرد و ماندگاری اهداف انقلاب دانست.
امام جمعه ماکو با بیان اینکه دشمن در راستای ناامید کردن جوانان نسل بعد انقلاب دست به جنگ نرم زده و درصدد زیر سوال بردن دستاوردهای نظام است اظهار کرد: مسئولین و مردم باید با هوشیاری تمام این دسیسه ها را رصد و در مقابل آن ایستادگی کنند. وی بر سالروز رحلت کریمه اهل بیت فاطمه معصومه اشاره کرد و وجود قبر مقدس این بانو در ایران را مایه سربلندی و فزونی نعمت خدادادی دانست.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از ایسنا ، حجت الاسلام رنجبری در ادامه بر ویژگیهای و کرامت های خانم فاطمه سلام الله علیها اشاره کرد و گفت: شفاعت این بانو شامل حال همه انسانهای مومن می شود و در این راستا باید در جهت انجام به فرامین الهی نهایت دقت را لحاظ کنیم.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۲ ق.ظ

دیدگاه


یک + 1 =