کرونا میزان مرسولات پستی در آذربایجان‌غربی را ۵۳ درصد افزایش داد

کرونا میزان مرسولات پستی در آذربایجان‌غربی را ۵۳ درصد افزایش داد

آرازآذربایجان- مدیرکل پست آذربایجان‌غربی گفت: میزان مرسولات پستی به دلیل شرایط کرونایی و خریدهای اینترنتی و ارایه خدمات متنوع پستی در سال جاری ۵۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته ‌است.
مجید فرخی روز یکشنبه در حاشیه مراسم معارفه رییس جدید اداره پست اشنویه با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب توجه مردم به خریدهای اینترنتی شد، افزود: در سال‌جاری بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مرسوله پستی در مسیرهای درون و برون استان جابه‌جا شده ‌است.
وی اظهار داشت: در میان شهرستان های استان نیز پیرانشهر رتبه اول استان را با ۱۱۲ درصد افزایش در جابه‌جایی مرسولات پستی در اختیار دارد که این رتبه و برتری به لحاظ موقعیت شهرستان و افزایش خریدهای اینترنتی است.
مدیرکل پست آذربایجان‌غربی ادامه داد: ۲۳۰ دفتر پیشخوان و ۴۶۱ دفتر ICT در آذربایجان غربی هم اینک فعالیت دارند و تمامی خدمات عمومی دولت از کانال دفاتر پیشخوان انجام می‌شود.
فرخی گفت: دفاتر پیشخوان ابزاری برای اشتغال‌زایی و توسعه دولت الکترونیک در مناطق شهری است و در مناطق روستایی نیز افراد می‌توانند برای ایجاد دفاتر ICT را در روستاهای بالای ۲۰ خانوار با ورود به سایت و ثبت‌نام درخواست خود را ارایه کنند.
وی اضافه کرد: روزانه صدها نفر در حوزه دریافت، حمل و نقل، در اختیار گذاشتن مرسولات پستی، پست های هوایی و زمینی در ارومیه و شهرستان های ۱۷ گانه استان برای خدمت رسانی به مردم فعالیت دارند و این اقدامات با کمترین میزان خطا صورت می گیرد.
وی ادامه داد: در شهرستان اشنویه نیز امسال بیش از ۲۴ هزار مرسوله پستی جابه‌جا شده ‌است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱:۴۰ ب.ظ

دیدگاه


9 − چهار =