- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

کرونا دوباره درآذربایجان غربی اوج گرفت

Posted By admin On فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ @ ۸:۴۷ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

گروه خبر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با هشدار نسبت به افزایش مبتلایان به کرونا در استان گفت: دو شهر شاهین دژ و پلدشت در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدامین ولی زاده با بیان اینکه طبق آخرین رنگ‌بندی نقشه کرونایی کشور، ۲ شهرستان شاهین دژ در جنوب و پلدشت در شمال آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند، افزود: در حال حاضر شهرستان‌های پلدشت و شاهین دژ وضع قرمز و خوی به همراه چایپاره، وضعیت نارنجی کرونایی دارند که این امر می‌تواند نگران کننده باشد.
وی با بیان اینکه چهار شهرستان بوکان، سردشت، مهاباد و تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند، ادامه داد: شهرستان‌های ارومیه، ماکو، شوط، سلماس و چالدران در شمال استان و اشنویه، نقده، پیرانشهر و میاندوآب در جنوب استان وضعیت زرد کرونایی دارند که امیدواریم به سمت نارنجی و قرمز حرکت نکنند.سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: طبق برآوردها وضع شهرستان‌های پلدشت، شاهین دژ، چایپاره، پیرانشهر و سلماس نسبت به هفته گذشته نامناسب‌تر و چالدران و تکاب نسبت به هفته پیش بهتر شده و دیگر شهرستان‌ها تغییر وضعیتی نداشته‌اند.
ولی زاده با بیان اینکه از ۲۸ اسفند رنگ قرمز در نقشه کرونایی استان وجود نداشت، تأکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط همه افراد جامعه در این وضعیت ضروری است که امیدواریم با اهتمام شهروندان وضعیت شهرستان‌های استان به سمت آبی حرکت کند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7-%d8%af%d9%88%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%ba%d8%b1%d8%a8%d9%8a-%d8%a7%d9%88%d8%ac-%da%af%d8%b1%d9%81/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.