- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

کرونا با وجود تعطیلی صنوف، بدون رعایت مردم کنترل نمی‌شود

Posted By admin On آبان ۷, ۱۳۹۹ @ ۱۰:۳۰ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

گروه خبر: استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به ارائه پیشنهاد تعطیلی اصناف گروه ۲ در استان به ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تعطیلی صنوف و کسب و کار بدون رعایت مردم موجب کنترل کرونا نمی‌شود و همه باید برای مدیریت این وضعیت، اهتمام داشته باشند.
به گزارش آراز آذربایجان ، محمدمهدی شهریاری در جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه یکی از دلایل افزایش آمار مبتلایان به کرونا، افزایش تعداد نمونه گیری ها در استان است، افزود: برای اثربخش بودن این اقدام ارزنده که نقش موثری در بیمار یابی دارد، نتایج باید به سرعت به اطلاع مراجعان برسد.
وی ادامه داد: افرادی که برای نمونه گیری به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه می کنند تا اعلام نتیجه باید تحت نظر باشند تا باعث شیوع بیماری در سطح جامعه نشوند.
استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از افرادی که با وجود مثبت بودن نمونه کرونا در سطح جامعه تردد دارند، بیان کرد: این افراد طبق قانون مجرم هستند و باید با آنان برخورد شود.
شهریاری گفت: نحوه نظارت بر اجرای محدودیت های ۳ و ۴ مورد انتقاد مردم و فعالان اجتماعی است و فرمانداران و نیروی انتظامی باید بیش از اینها بر اجرای محدودیت ها نظارت داشته باشند.
وی ادامه داد: هدف از اجرای دورکاری در ادارات کاهش تردد و تجمعات است اما متاسفانه شاهد هستیم که برخی کارمندان فرصت را مناسب دیده و به مسافرت رفته و یا در سطح شهر تردد دارند، با ادامه این روند دورکاری را محدود خواهیم کرد.وی تصریح کرد: وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در آذربایجان غربی به ویژه در حمل و نقل و صنایع و صنوف کمتر از میانگین کشوری است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b9%d8%b7%d9%8a%d9%84%d9%8a-%d8%b5%d9%86%d9%88%d9%81%d8%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%b1%d8%b9%d8%a7%d9%8a%d8%aa-%d9%85/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.