کاهش روند بستری بیماران کرونایی در آذربایجان‌غربی

کاهش روند بستری بیماران کرونایی در آذربایجان‌غربی

گروه خبر:جانشین قرارگاه دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی با اشاره به کاهش روند بستری بیماران کرونایی در استان گفت: با این وجود نباید فریب این کاهش را بخوریم و باید موارد بهداشتی به طور کامل در جامعه رعایت شود.
ایرج محبی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این روند کاهشی با رعایت موارد بهداشتی و پروتکل های تعریف شده پیشگیرانه به دست آمده و باید با همه توان در راستای تداوم این روند تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: کرونا، بیماری غیرقابل پیش‌بینی بوده و نمی توان فروکش کردن کامل یا تشدید آن را پیش بینی کرد.
جانشین قرارگاه دانشگاه مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی ادامه داد: کشورها و مناطقی که در کنترل روند ابتلا به این بیماری و مدیریت آن موفق بوده، موارد بهداشتی و پروتکل ها را به خوبی رعایت کرده اند که ما نیز باید در این خصوص اهتمام داشته باشیم.
محبی اظهار کرد: فاصله گذاری اجتماعی بهداشت فردی و استفاده از ماسک از جمله مواردی است که باید با جدیت توسط آحاد مردم اجرایی شود تا بر این ویروس فائق آییم.
وی بیان کرد: تا پایان شیوع بیماری کرونا، همه شهروندان مجبور به تجدیدنظر در فعالیت ها و مراودات اجتماعی هستند و باید خود را با شرایط شیوع بیماری کرونا تطبیق دهند.
به گزارش ایرنا، تاکنون حدود ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در دنیا به بیماری کرونا مبتلا شده که از این تعداد، بیش از ۲۹۰ هزار نفر مربوط به ایران است.آذربایجان غربی، استانی با وضعیت قرمز در خصوص شیوع بیماری کروناست.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۷ ق.ظ

دیدگاه


× پنج = 20