- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

کاهش جمعیت کیفری اولویت دستگاه قضایی آذربایجان‌غربی است

Posted By admin On خرداد ۲۲, ۱۴۰۰ @ ۱۱:۰۱ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان- رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: کاهش جمعیت کیفری و اعطای تسهیلات و مساعدت‌های قانونی و قضایی به زندانیان از اولویت‌های این استان است.
ناصر عتباتی در جمع مسوولان قضایی و قضات در زندان مرکزی ارومیه اظهار داشت: با توجه به کثرت جمعیت کیفری زندان‌ها، کاهش این جمعیت باید در اولویت برنامه‌ها باشد.
وی بیان کرد: زندان جای افرادی است که با هنجارشکنی به ارزش‌های جامعه لطمه می‌زنند و باعث رعب و وحشت خانواده‌ها شده و با هنجارشکنی آرامش و آسایش جامعه را بهم زده‌اند.
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با تاکید براینکه این افراد باید در زندان بمانند، افزود: اما در زندان افرادی هم هستند که بزهکار نیستند و تلاش ما این است که به این افراد کمک کنیم.
عتباتی گفت: هدف از این بازدیدها کمک به زندانیانی است که نیازمند کمک و مساعدت هستند و این بازدیدها بهترین فرصت است تا قضات با استماع مشکلات زندانیان تلاش کنند تا در قالب اعطای تسهیلات ومساعدت‌های قانونی و قضایی به این افراد کمک کنند.
وی بازدید از زندان‌ها را یکی از موثرترین روشها برای گره گشایی از مشکلات قضایی زندانیان دانست.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%da%a9%d8%a7%d9%87%d8%b4-%d8%ac%d9%85%d8%b9%db%8c%d8%aa-%da%a9%db%8c%d9%81%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%84%d9%88%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%82%d8%b6%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a2/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.