- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

کاندیدایی که رای می آورد نماینده تمامی ملت است نه یک قوم خاص

Posted By admin On اسفند ۳, ۱۳۹۸ @ ۲:۳۱ ب.ظ In اخبار ویژه,ارومیه,سیاسی | No Comments

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی و امام جمعه ارومیه گفت: نماینده‌ای که رای آورده است نماینده تمامی ملت است، نه یک قوم خاص.
به گزارش آرازآذربایجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: یکی از نعمت‌های پروردگار متعال نسبت به ملت ما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران، میثاق خود با ولایت فقیه را با حضور در پای صندوق‌های رای تجدید می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: اگر مردمی مثل مردم جمهوری اسلامی ایران در زمان امام علی علیه السلام بود یقینا امام علی (ع) مظلوم و تنها نمی‌ماند.وی اضافه کرد: لطف و معجزه الهی است که ۲۵ میلیون نفر را پای تشییع جنازه یک شهید به بیرون می‌کشد و در هیچ جای دنیا چنین صحنه ‌ی را شاهد نیستیم و باید رسانه‌ها آن را به بهترین شکل به مردم دنیا نشان دهند.
حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه پیروز واقعی انتخابات ملت ایران هستند و نماینده‌ای که رای آورده است نماینده تمامی ملت است، نه یک قوم خاص، افزود: نمایندگانی که رای نیاوردند، شکرگزار خداوند متعال باشند و شکرگزار این باشند که مسئولیت خود را بجای آورده‌اند.نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی یادآور شد: منتخبین مردم با شادی‌های گسترده، بی‌ظرفیتی خود را نشان ندهند؛ چون که نمایندگی مسئولیت بزرگی است که باید برایش چاره اندیشی کنند.
وی با بیان اینکه نماز و عبادت در ماه رجب فضیلت بیشتری از سایر ماه‌ها دارد و ماه رجب مقدمه‌ای بر ماه رمضان است، ابراز داشت: هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، خداوند متعال یک سال آتش جهنم را از او دور می‌کند و هر کس ۳ روز از ماه رجب را روزه بگیرد، استحقاق ورود به بهشت است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%8a%d8%af%d8%a7%d9%8a%d9%8a-%da%a9%d9%87-%d8%b1%d8%a7%d9%8a-%d9%85%d9%8a-%d8%a2%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%86%d9%85%d8%a7%d9%8a%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85%d9%8a/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.