کارگروه فرهنگی اجتماعی مبارزه با مواد مخدر در آذربایجان غربی تشکیل می‌شود

کارگروه فرهنگی اجتماعی مبارزه با مواد مخدر در آذربایجان غربی تشکیل می‌شود

آرازآذربایجان-استاندار آذربایجان غربی گفت: کارگروهی برای انجام اقدامات فرهنگی و پیشبرد هر چه بهتر راهبرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در استان تشکیل می‌شود.
محمدمهدی شهریاری در بازدید از دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی اظهار داشت: امروز به دلیل اهمیت موضوع برگزاری مستمر و ماهانه جلسات اصلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و پیگیری تحقق مصوبات شورا یک ضرورت است.
وی افزود: بسیاری از جرائم و معضلات اجتماعی ریشه در اعتیاد دارد بنابراین باید به دنبال راهکارهای اجتماعی حل این معضل بزرگ در جامعه باشیم.
شهریاری با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: روشن است که وظیفه نیروی انتظامی و دستگاه‌های ذی‌ربط در امر مبارزه با مواد مخدر بسیار دشوار و خطیر است بنابراین همه ادارات دولتی و عمومی باید این نیرو را در مبارزه با مواد مخدر بیش از پیش یاری کنند.
استاندار آذربایجان غربی گفت: کارگروهی برای انجام اقدامات فرهنگی و پیشبرد هر چه بهتر راهبرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در استان راه‌اندازی می‌شود.
وی تصریح کرد: باید با راهبرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، جلوی شیوع و گسترش اعتیاد در جامعه را گرفت به گونه‌ای که استان آذربایجان غربی به یک استان پاک و الگو در کشور تبدیل شود.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۱ ق.ظ

دیدگاه


نُه × = 81