- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

کارگاه های آموزش فنی حرفه ای آذربایجان غربی تجهیز می شوند

Posted By admin On اسفند ۷, ۱۳۹۶ @ ۹:۰۹ ق.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آرازآذربایجان-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: کارگاههای مهارت آموزی آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان تجهیز و بروز رسانی می شوند.
علیرضا رادفر در مراسم تجهیز و به روزرسانی کارگاه اتومکانیک مرکز آموزش فنی وحرفه ای دارالفنون ارومیه افزود: با توجه به رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای و استانداردهای بین المللی آموزش مهارت که اساس کار برنامه های مهارت آموزی است، تأکید اصلی بر کسب مهارت از طریق کار عملی کارآموزان می باشد، تجهیزات آموزشی کارگاه ها و فرآیند تجهیز کارگاه ها و مراکز، از اصلی ترین فعالیتهای مراکز آموزش فنی و حرفه ای تلقی می شود.
ردافر در خصوص تجهیز کارگاههای اتومکانیک به خودروهای اتوماتیک گفت: بروز رسانی تجهیزات کارگاههای اتومکانیک و برق خودرو برای ارتقاء سطح کیفی آموزش های فنی حرفه ای کاری ارزنده و گامی در راستای ایجاد زمینه های اشتغال است.
در حاشیه این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از کارگاههای مهارت آموزی مرکز آموزش فنی و حرفه ای دارالفنون ارومیه بازدید و از نزدیک با روند مهارت آموزی در این مرکز آشنا گردید.
گفتنی است: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ۱۳ خودرو برای کارگاههای اتومکانیک خریداری نموده که شامل ۱۲ دستگاه چری و یک دستگاه سابرینا برای ۱۳ کارگاه آموزشی است که در کارگاههای اتومکانیک ، برق خودرو مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان توزیع خواهد شد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%81%d9%86%db%8c-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%ac%d8%a7%d9%86/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.