رييس کل دادگستري آذربايجان غربي:

کارخانه فولاد ارومیه احیا می شود

کارخانه فولاد ارومیه احیا می شود

گروه خبر: رییس کل دادگستری آذربایجان_غربی بر احیای کارخانه راکد فولاد ارومیه تاکید کرد.
به گزارش آرازآذربایجان، ناصر عتباتی در جلسه اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی اظهار کرد: سال‌های زیادی است کارخانه فولاد ارومیه راکد است و بخش زیادی منابع ملی و همچنین دستگاه‌ها و لوازم کارخانه در حال خاک خوردن هستند و بلا استفاده افتاده اند.
وی ادامه داد: این در حالی است که با کمی همت و درایت می‌توان مشکلات این واحد تولیدی را حل و برای بیش از یک هزار تن فرصت شغلی جدید ایجاد کرد.عتباتی با درخواست جدی از مسئولان حاضر و مالک کارخانه و سرمایه گذار کارخانه فولاد ارومیه مبنی بر اینکه مشکل این واحد تولیدی حل و زمینه کارهای مقدماتی برای فعال شدن آن انجام شود، گفت: باید تلاش شود کارخانه فولاد ارومیه فعال و در چند ماه آینده هم این واحد تولید بزرگ به مراحل تولید برسد.
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اضافه کرد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی فرصتی مغتنم و ارزشمندی است که می‌توان مشکلات کار واحدهای تولیدی را مطرح و آنها را به چرخ تولید بازگرداند.
حاصل این جلسه، ۲ مصوبه بسیار مهم بوده که برابر مصوبه اول توافق و تفاهمی بود که بین بانک‌های ملی و تجارت در جهت مختومه کردن پرونده‌های مطروحه طبق نظرات کارشناسی و فک رهن از اسناد تودیعی بود و متعاقباً پس از فک رهن و انتقال سهام طی هفته آتی کارخانه به خریدار واگذار شود و واحد تولیدی راه اندازی شود.
پس از حصول نتیجه در پرونده واحد فولاد ارومیه، پرونده تاناکورای ارومیه که از سال ۸۵ موضوع آن در دادگاه مطرح بوده و احکام قطعی صادره به لحاظ طرفیت تعداد زیادی از بازاریان امکان اجرایی نداشته و مشکلات عدیده ای را هم فراهم آورده بود و محکوم له پرونده هم از استیفای حق خود محروم مانده بود در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با حضور وکلای طرفین و مسئولین شهری و تعدادی از بازاریان مزبور مطرح شد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۸:۲۷ ق.ظ

دیدگاه


9 × سه =