رئيس پليس پيشگيري ناجا در اروميه:

کارآمدی و قانونمندی مهمترین شاخصه پلیس در کشور است

کارآمدی و قانونمندی مهمترین شاخصه پلیس در کشور است

گروه خبر: رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: کارآمدی و قانونمندی در کنار سرعت و دقت در ماموریتها مهمترین شاخصه پلیس در ایران است.
سردار محمد شرفی در همایش پلیس جامعه ایمانی، امنیت همگانی که با حضور محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی فرماندهان و مسئولین کشوری و استانی در سالن امام علی (ع) فرماندهی انتظامی آذربایجان_غربی برگزار شد اظهار داشت: آگاهی از حیله و کید دشمن از اولویت‌های اصلی جنگ نرم در وضعیت فعلی است
.وی تصریح کرد: امروز به فضل الهی و با تلاش مردم و نیروهای امنیتی و مسلح، امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، زبان زد تمامی کشورهای جهان است.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: همه این موفقیت‌ها در سایه دلاورمردیهای رزمندگان اسلام و تحت ولایت مقام معظم رهبری حاصل شده است که باید برای استمرار، تداوم و حفظ آن تلاش همگانی و مستمر در تمامی مسئولیت‌ها انجام شود.وی با اشاره به مشخصه‌های پلیس کارآمد افزود: سرعت، دقت و صحت از شاخص‌های یک پلیس مقتدر و قانونمند در جامعه است.شرفی گفت: با آراستگی پلیس به سه شاخصه سرعت، دقت و صحت بهترین امنیت می‌تواند ایجاد شود.وی تصریح کرد: امروز به لطف الهی با اطمینان می‌شود گفت که پلیس استان آذربایجان_غربی از مصادیق بارز پلیس مقتدر و قانونمند است.
*۱۳ تن انواع مواد مخدر در آذربایجان_غربی کشف و ضبط شد
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در ۸ ماهه سال ۹۶ افزون بر ۱۳ تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف و ضبط شد. سردار ناصر اصلانی دراین همایش اظهار داشت: این همایش با هدف ارتقاء صیانت پرسنل، تسریع در روند قضایی و انتظامی، ابلاغ آخرین تدابیر و استماع نقطه نظرات فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها برگزار شده است.وی افزود: پلیس تعامل بسیار خوبی با ادارات استان و به‌ویژه اصحاب رسانه دارد و به همین دلیل در سال ۹۵ نیروی انتظامی استان به‌عنوان دومین دستگاه با کسب رضایت مردم در حوزه خدمات انتظامی و ترافیکی انتخاب شد.اصلانی گفت: امسال مبارزه با سرقت، مواد مخدر و کاهش تصادفات به‌عنوان اولویت‌های مهم پلیس در آذربایجان غربی مشخص شده و با روحیه جهادی تمامی پرسنل انتظامی استان و مشارکت مردم در این حوزه‌ها بسیار موفق ظاهر شده است.وی با اشاره به گزارش ۸ ماهه عملکرد انتظامی آذربایجان غربی افزود: کشف بیش از ۱۳ تن انواع مواد مخدر و انهدام ۵۸ باند مواد مخدر با افزایش ۵۲ درصدی در این حوزه تا آبان ماه گذشته در استان به ثبت رسیده است.فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: کاهش یک درصدی کلیه سرقت‌ها، کاهش ۵۰ درصدی سرقت مغازه و کاهش ۱۰ درصدی سرقت منزل نیز جزو عملکرد موفق پلیس در آذربایجان غربی در مدت زمان یاد شده است.
وی تصریح کرد: کاهش ۳ درصدی کل تصادفات و ۱۴ درصدی متوفیان تصادفات در کنار افزایش کشف ۱۱۳ درصدی انواع روان‌گردان ها و قرص‌ها نیز از دیگر عملکردهای پلیس در آذربایجان غربی در ۸ ماهه سال ۹۶ است.اصلانی اظهار داشت: امسال ۸۷۴ میلیارد ریال ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بود که ۲۲۹ درصد افزایش در ارزش ریالی اموال مکشوفه را ثبت کرده است و در خصوص تخلفات و جرائم سایبری نیز ۸۷ درصد پرونده‌ها کشف شده‌اند.
*فضای مجازی بشر را وارد نسل ششم جنگ‌ها کرده است
معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا گفت: فضای مجازی بشر را وارد نسل ششم جنگ‌ها کرده است، بنابراین برای مقابله با این جنگ از مهدهای کودک تا نهاد خانواده باید برنامه‌ریزی داشت. سردار سعید منتظر درهمین همایش اظهار داشت: امروز فضای مجازی ما را وارد نسل ششم جنگ‌ها کرده است.
وی افزود: در واقع نسل پنجم جنگ‌ها با سلاح‌های اتمی شروع شد اما امروز نسل ششم جنگ‌ها با شروع شناخت فرایندهای ذهنی و تولید قدرت نرم شروع شد.
معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا تصریح کرد: رفتار ما از ضمیر ناخودآگاه ما نشأت می‌گیرد که آن نیز از دوران کودکی، مدرسه، نوجوانی شکل می‌گیرد.
وی گفت: اگر بخواهیم یک کار فرهنگی بکنیم باید سراغ محیط‌هایی که فرد در این دوران پرورش می‌یابد برویم که این محیط‌ها شامل مدرسه و خانواده است که دشمن برای هر دو آنها برنامه ریزهای دقیق انجام داده است.
منتظر المهدی تصریح کرد: امروز نباید حتی مهد کودک‌ها را فراموش کرد بلکه باید توجه ویژه‌ای در حوزه‌های اجتماعی به این محیط‌ها داشته باشیم.
معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا با اشاره به عوامل منزلت در هر سازمانی گفت: این منزلت به سه عامل بستگی دارد که شامل نگاهی بیرونی آن، خود سازمان و تجهیزاتی و پرسنل و نیروی انسانی آن سازمان.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از تسنیم ، وی افزود: در سازمان‌های کارآمد امروزی عامل نیروی انسانی به تنهایی می‌تواند تا ۴۰ درصد در ارتقاء منزلت اجتماعی یک سازمان می‌شود مؤثر واقع شود.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۴ ق.ظ

دیدگاه


4 + سه =