- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

کابینه دولت سیزدهم، جهادی و انقلابی است

Posted By admin On مرداد ۲۳, ۱۴۰۰ @ ۱۰:۴۴ ق.ظ In اخبار ویژه,سیاسی | No Comments

آرازآذربایجان- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه‌های پیشنهادی آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای تصدی وزارتخانه‌های مختلف، نشان می‌دهد کابینه دولت سیزدهم متشکل از افراد انقلابی و جهادی است.
محمدعلیپورافزود: شاکله کابینه آیت الله رئیسی نیروهای انقلابی و ارزشی است که امیدوارم این کابینه با رای منتخبان ملت هر چه سریعتر کار خود را آغاز کنند.
وی ادامه‌ داد: افراد این کابینه انقلابی همچنین برخوردار از سوابق ارزنده و تجربه بالا هستند که می‌توانند نقش موثری در رشد و بالندگی جامعه در شرایط سخت تحریم‌های اقتصادی ایفا کنند.
نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این شرایط خاص، کشور نیازمند نیروهایی دارای سوابق کاری و تجربه بالا است که امید می‌رود این کابینه بتواند با تکیه بر تعهد و تجارب، گام‌های بلندی در راستای رشد و بالندگی این نظام الهی بردارند.
علیپور اظهار داشت: تمامی افرادی که برای وزراتخانه‌های دولت سیزدهم از سوی آیت الله رئیسی به مجلس معرفی شدند، نیروهای جهادی، انقلابی و متعهد هستند.
وی ادامه داد: شرایط خاص کشور نیروهایی با تجربه و انقلابی می‌طلبد که امید است کابینه دولت سیزدهم زمینه‌ساز رشد و توسعه کشور در حوزه‌های مختلف باشد؛ نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در کنار دولت برای رفع مشکلات ملت تلاش خواهند کرد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa-%d8%b3%db%8c%d8%b2%d8%af%d9%87%d9%85%d8%8c-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d8%af%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%a7%d8%b3/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.