کابینه دولت سیزدهم، جهادی و انقلابی است

کابینه دولت سیزدهم، جهادی و انقلابی است

آرازآذربایجان- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه‌های پیشنهادی آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای تصدی وزارتخانه‌های مختلف، نشان می‌دهد کابینه دولت سیزدهم متشکل از افراد انقلابی و جهادی است.
محمدعلیپورافزود: شاکله کابینه آیت الله رئیسی نیروهای انقلابی و ارزشی است که امیدوارم این کابینه با رای منتخبان ملت هر چه سریعتر کار خود را آغاز کنند.
وی ادامه‌ داد: افراد این کابینه انقلابی همچنین برخوردار از سوابق ارزنده و تجربه بالا هستند که می‌توانند نقش موثری در رشد و بالندگی جامعه در شرایط سخت تحریم‌های اقتصادی ایفا کنند.
نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این شرایط خاص، کشور نیازمند نیروهایی دارای سوابق کاری و تجربه بالا است که امید می‌رود این کابینه بتواند با تکیه بر تعهد و تجارب، گام‌های بلندی در راستای رشد و بالندگی این نظام الهی بردارند.
علیپور اظهار داشت: تمامی افرادی که برای وزراتخانه‌های دولت سیزدهم از سوی آیت الله رئیسی به مجلس معرفی شدند، نیروهای جهادی، انقلابی و متعهد هستند.
وی ادامه داد: شرایط خاص کشور نیروهایی با تجربه و انقلابی می‌طلبد که امید است کابینه دولت سیزدهم زمینه‌ساز رشد و توسعه کشور در حوزه‌های مختلف باشد؛ نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در کنار دولت برای رفع مشکلات ملت تلاش خواهند کرد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۴ ق.ظ

دیدگاه


نُه + 4 =