چهره

آغاز وزارت قاضی‌زاده هاشمی در آستانه‌ی روز پزشک و نخستین سفر کاری وزیر بهداشت که قرعه‌اش به نام ارومیه افتاد، شاید نوید بخش اتفاقات و حرکت‌های مفیدی در حوزه‌ی بهداشت و سلامت کشور و به خصوص شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی باشد.
دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در نخستین سفر خود، برای حضور در پنجمین جشنواره‌ی فرهنگی هنری دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به ارومیه آمد و پس از ادای احترام به یادبود شهدا در نشست معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کشور که در حاشیه‌ی افتتاحیه‌ی پنجمین جشنواره‌ی فرهنگی هنری دانشجویان علوم پزشکی کشور برگزار می‌شد شرکت کرد.
حضور وزیر محترم بهداشت در این مراسم بسی به دل نشست و امید آفرید، اما ای کاش اطلاع رسانی درستی هم انجام می‌گرفت! تصور کنید در برگه های ارسالی به دفتر تنها روزنامه‌ی استان، عنوان جلسه نشست معاونین دانشجویی فرهنگی با حضور معاون وزیر و در محل پردیس نازلو درج شود و بعد جلسه در ستاد مرکزی علوم پزشکی و در فلکه جهاد و البته با حضور وزیر برگزار گردد! و جالب‌تر اینکه نشست خبری استاندار هم همزمان در محل استانداری برگزار شود. حضور اکثر خبرنگاران در جلسه استاندار و تاخیر استاندار به دلیل تاخیر پرواز جناب وزیر و باقی ماجراها، نتیجه‌ی چنین برنامه ریزی‌هایی نیست؟

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۹:۱۱ ق.ظ

دیدگاه


+ نُه = 11