- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

چهره

Posted By admin On شهریور ۴, ۱۳۹۲ @ ۵:۲۲ ق.ظ In سیاسی | No Comments

جلسه‌ی شورای اداری استان و شاید آخرین جلسه‌ی آن، ساعت ۷ صبح یکشنبه در جوار مزار سه هزار شهید به خاک آرمیده در باغ رضوان ارومیه برگزار شد، جلسه ای که تنها به صورت نمادین و برای تجدید میثاق با شهدا برگزار گردید و عملا هیچ مصوبه و تصمیم گیری را به همراه نداشت. جلال زاده در این مراسم اظهار داشت:
ما باید قدردان این روزها باشیم و برای آن سجده شکر بجا آوریم چرا که با جانفشانی این شهیدان است که امروز در اقلیمی الهی، آسمانی و امن زندگی می‌کنیم.
وی در پایان سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء خصوصا شهیدان رجایی و باهنر گفت: در هفته‌ی دولت، بار دیگر میثاق خود را با آرمان‌های امام (ره) و رهبری محکم می‌کنیم و در این مسیر الهی استوارتر از قبل گام برمی داریم.
در جلسه‌ی شورای اداری استان، مراسم گلباران مزار شهدا با حضور استاندار آذربایجان غربی، روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد و از دیگر برنامه های این جلسه می‌توان به برگزاری مراسم زیارت عاشورا، مداحی و صرف صبحانه اشاره نمود.
وی تصریح کرد: بنده به عنوان کوچک‌ترین خادم این مردم از خدمات و زحمات تک تک کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در آذربایجان غربی تشکر می‌کنم، روز و روزگاری که در آن قرار داریم را باید قدردان باشیم، باید سپاس گذار باشیم که در چنین اقلیم الهی زندگی می‌کنیم.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%da%86%d9%87%d8%b1%d9%87-3/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.