چهره

چهره

جلسه‌ی شورای اداری استان و شاید آخرین جلسه‌ی آن، ساعت ۷ صبح یکشنبه در جوار مزار سه هزار شهید به خاک آرمیده در باغ رضوان ارومیه برگزار شد، جلسه ای که تنها به صورت نمادین و برای تجدید میثاق با شهدا برگزار گردید و عملا هیچ مصوبه و تصمیم گیری را به همراه نداشت. جلال زاده در این مراسم اظهار داشت:
ما باید قدردان این روزها باشیم و برای آن سجده شکر بجا آوریم چرا که با جانفشانی این شهیدان است که امروز در اقلیمی الهی، آسمانی و امن زندگی می‌کنیم.
وی در پایان سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء خصوصا شهیدان رجایی و باهنر گفت: در هفته‌ی دولت، بار دیگر میثاق خود را با آرمان‌های امام (ره) و رهبری محکم می‌کنیم و در این مسیر الهی استوارتر از قبل گام برمی داریم.
در جلسه‌ی شورای اداری استان، مراسم گلباران مزار شهدا با حضور استاندار آذربایجان غربی، روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد و از دیگر برنامه های این جلسه می‌توان به برگزاری مراسم زیارت عاشورا، مداحی و صرف صبحانه اشاره نمود.
وی تصریح کرد: بنده به عنوان کوچک‌ترین خادم این مردم از خدمات و زحمات تک تک کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در آذربایجان غربی تشکر می‌کنم، روز و روزگاری که در آن قرار داریم را باید قدردان باشیم، باید سپاس گذار باشیم که در چنین اقلیم الهی زندگی می‌کنیم.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۴ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۵:۲۲ ق.ظ

دیدگاه


8 − = شش