معاون استاندار آذربایجان غربی:

پیشرفت های اقتصادی ایران در چهلمین سال انقلاب تبیین شود

پیشرفت های اقتصادی ایران در چهلمین سال انقلاب تبیین شود

آراز آذربایجان- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: پیشرفت های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در کنار پیشرفت بخش های دیگر در چهلمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی باید به مردم تبیین شود.
رضا حسینی در جلسه کارگروه امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی افزود: در کنار مشکلات، پیشرفت های چشمگیری در این حوزه به ویژه در مناطق محروم نظیر استان ما ایجاد شده است که اطلاع رسانی آنها می تواند زمینه ارتقای غرور ملی را فراهم کند.
وی اضافه کرد: در چهار دهه گذشته با وجود توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب و رفتارهای خصمانه دشمن، نظام اسلامی با تمام توان و قدرت مسیر خود را می پیماید.
وی ادامه داد: نظام سلطه در این مدت تلاش کرده است تا انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کند ولی با وحدت و همدلی مردم و مسوولان هرگز به اهداف شوم خود نرسیده و در ادامه نیز نخواهد رسید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر اینکه در آستانه ورود به پنجمین دهه انقلاب شکوهمند اسلامی رسانه ها نقش بی بدیلی در ایجاد امید بین مردم دارند، بیان کرد: علاوه بر گزارش عملکرد باید با استفاده از این فرصت، راهبردهای توسعه کشور و استان در دهه آینده و سال های پیش رو تدوین و معرفی شود.
به گزارش ایرنا، امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) جشن گرفته می شود.
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در روز ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰ ب.ظ

دیدگاه


+ 6 = هفت