پیشرفت بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه به ۷۰ درصد رسید

پیشرفت بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه به ۷۰ درصد رسید

آرازآذربایجان- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: پیشرفت بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه به ۷۰ درصد رسیده است و روند ساخت آن ادامه دارد.
جواد آقازاده افزود: در نظر داریم با سرعت هرچه بیشتر، ۳۰ درصد باقی مانده روند اجرایی این طرح را تا اوایل سال آینده به اتمام برسانیم تا تجهیز آن نیز بلافاصله آغاز شود.
وی اظهار امیدواری کرد تا طبق برنامه ریزی ها انجام شده این طرح در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه سرعت اجرای این طرح در ماه های گذشته بسیار خوب بوده است، بیان کرد: برخی مشکلات در راستای دریافت تجهیزات مورد نیاز احداث این بیمارستان موجب کند بودن روند شده و افتتاح آن را به تاخیر انداخته است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: این طرح که به ابتکار دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد مرکزی فوق تخصصی برای بیماری های زنان و زایمان احداث شده، ۳۰۰ تختخوابی است و تمام نیازهای این بخش را پس از افتتاح پوشش می دهد.
آقازاده با تاکید بر اینکه راه اندازی این بیمارستان در راستای کاهش بار بیمارستان کوثر ارومیه طراحی و ساخته شده است، گفت: پس از ساخت آن، حوزه زنان از بیمارستان مطهری جدا شده و آن مرکز درمانی نیز به طور کامل به کودکان اختصاص می یابد.
وی با اشاره به اینکه تا پیش از راه اندازی کامل بیمارستان فوق تخصصی زنان ارومیه، برنامه ریزی های کوتاه مدت برای کاهش بار بیمارستان کوثر اندیشیده شده است، افزود: ترغیب بیمارستان های خصوصی برای زایمان طبیعی و ارتقای سطح این بیمارستان ها در این بخش و راه اندازی مرکز سلامت مادر و کودک در شهرک ایثار ارومیه از جمله این تمهیدات به شمار می رود که همه آنها موفق بوده است.
وی تاکید کرد: عزم دانشگاه علوم پزشکی برای راه اندازی بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی فوق تخصصی زنان ارومیه در بیش از ۲۰ هزار مترمربع مساحت جدی است، ادامه داد: برخی اخبار درباره رکود ساخت این مرکز صحت ندارد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸ ق.ظ

دیدگاه


− 2 = هفت