پیشنهاد، انتقاد شکایت توسط شما و پیگیری آن توسط خبرنگاران ما

پیشنهاد، انتقاد شکایت توسط شما  و پیگیری آن توسط خبرنگاران ما

بزرگ‌ترین اشتباه سیمای ارومیه در بخش نماز جمعه شهرهای مهاباد اشنویه بوکان بایکوت نماز جمعه اهل تشیع این شهرهاست که غفلت از آن باعث بی‌انگیزگی حضور مردم می‌شود.
۹۱۴۰۰۰۰۵۷۹
زندگی راسخت نگیریم، روح و روان خود را به خاطر مادیات دنیوی بیمار نکنیم. هوای هم را داشته باشیم. به کسانی که بودند و اکنون نیستند فکر کنیم دنیابه کسی وفا ندارد. تلاش کنیم و به خدا توکل که اوست قدرت بی منتها. بدانیم که همه از یک ریشه‌ایم .
عزتی از سلماس

سلام خواهشمندیم شهرداری ارومیه نسبت به آسفالت خیابان مدیریت اقدام کند، سال‌هاست که این خیابان با مشکل آسفالت مواجه است.
۹۱۴۰۰۰۹۲۰۳
با سلام و خسته نباشید به کارکنان روزنامه آراز آذربایجان موضوعی که رانندگان سطح شهر ارومیه را به شدت آزار می‌دهد بلند بودن سرعت‌گیرها است که به راحتی می‌توان نام تپه گذاشت حال این سوال‌ها به ذهن خطور می‌کند که آیا گذاشتن سرعت‌گیر فرهنگ رانندگی ما را اصلاح می‌کند؟
آیا گذاشتن سرعت‌گیر جلوی راننده‌هایی را که با سرعت زیاد از سمت راست ما سبقت می‌گیرند را می‌گیرد؟ آیا سرعت‌گیر جلوی راننده‌هایی را که بدون زدن راهنما جلوی شما می‌پیچند را می‌گیرد؟ آیا سرعت‌گیرها جلوی راننده‌هایی را که از خطوط اول و دوم و درست روبروی دوربرگردان بلوار اقدام به رفتن به دوربرگردان و دور زدن می‌کنند را می‌گیرد؟
آیا سرعت‌گیر جلوی راننده‌ای که در بزرگراه و درست در زیر تابلوی “شستن خودرو اکیدا ممنوع” اقدام به شستن خودرو می‌کند را می‌گیرد؟ آیا سرعت‌گیرها جلوی راننده‌ای را که آیینه بغل خودرو برایش تعریف نشده است و یا به آن همانند یک نامحرم هیچ‌گاه نگاه نمی‌کند و بدون توجه به اینکه آیا خودرویی کنار او هست یا نیست، به چپ و راست می‌پیچد را می‌گیرد؟ آیا سرعت‌گیر جلوی راننده‌ای را که روی خط عابر پیاده ایستاده را می‌گیرد؟ آیا سرعت‌گیر جلوی راننده‌ای را که تا قبل از سبز شدن چراغ راهنمایی نیم متر، نیم متر تا وسط چهار را می‌رود را می‌گیرد؟ آیا سرعت‌گیر جلوی راننده‌ای را که از چراغ قرمز عبور می‌کند را می‌گیرد؟
۹۳۵۰۰۰۳۹۲۰
دولت از یک طرف طرح سلامت را اجرا می‌کند که بیمه رایگان است و از طرف دیگر حق بیمه فرهنگیان را اضافه و مزایای بیمه طلایی را نیز کم می‌کند!
۹۱۴۰۰۰۶۳۸۶
چرا از وضعیت اینترنت استان گزارشی تهیه نمی‌کنید؟ مسئولان کی دست از دروغ‌گویی بر‌می‌دارند مرتب از افزایش سرعت اینترنت دم می‌زنند اما واقعیت همین هست که می‌بینیم. ۹۱۴۰۰۰۱۸۳۸
با سلام، من یک جوان ۳۱ ساله شهرستانی هستم از صبح ساعت ۷ تا ۱۲ شب کار می‌کنم خرج خودم را به سختی درمی آورم چطور توقع دارید بتوانم ازدواج کنم و خرج زن و بچه را بدهم؟
۹۳۶۰۰۰۲۹۱۴
سلام چرا در صفحه فرهنگی تاریخ مناسبات رعایت نمی‌شود به عنوان مثال بزرگداشت یک شاعر بعد از روز خود منتشر می‌شود.
۹۱۴۰۰۰۲۰۱۵

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۷ ق.ظ

دیدگاه


+ 7 = سیزده