- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

پیشنهاد، انتقاد شکایت توسط شما و پیگیری آن توسط خبرنگاران ما

Posted By admin On اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۳ @ ۶:۱۱ ق.ظ In صدای شهروند | No Comments

سلام پیشنهاد می شود ستونی همانند ستون مردم و مسئولین حداقل هفته ای یک روز در روزنامه ایجاد کنید برای کسانی که از دوست یا آشنایی بی خبرند شاید بدین وسیله یکدیگر را پیدا کنند.
۹۱۴۰۰۰۲۹۲۸

آقایانی که مخالف کارکردن خانم ها هستید، پس چرا موقع خواستگاری دنبال زن کارمند هستید؟! لطفا در این مورد مطالب بیشتری انعکاس دهید.
۹۱۴۰۰۰۳۶۴۷

سلام، چرا هزینه دندان پزشکی و عینک از بیمه طلایی حذف شد؟ این ظلم به فرهنگیان است.
۹۱۴۰۰۰۹۵۴۸

پتانسیل استان آذربایجان غربی در بخش گردشگری مثال زدنی است لطفا صفحه‌ای را برای گردشگری و آشنایی با مناطق مختلف استان اختصاص دهید. متشکرم.
۹۱۴۰۰۰۶۴۵۷

با تشکر از نویسنده روزنامه آراز آذربایجان سرکار خانم سنبله برنجی شاهین‌دژ، مقالات بسیار خوب و جامعه‌پسندی را ارائه می‌دهند. ۹۱۴۰۰۰۳۵۴۶

باسلام مردم فهیم استان آذربایجان غربی در این شرایط سخت زندگی بیایید دست به دست هم دهیم و حداقل خودمان به یکدیگر رحم کنیم، مثلا صاحب خانه ها می توانند از اجاره های سر به فلک کشیده صرف نظر کنند یا کسانی که ثروتمند هستند به جوانان کمک کنند تا سروسامان بگیرند.
۹۱۴۰۰۰۱۵۲۸

با عرض سلام خدمت دست اندرکاران روزنامه آراز آذربایجان اگرچه می دانم این پیام چاپ نخواهد شد باز هم نوشتم امید به خدا… خواهشمندم به نماینده محترم ارومیه در مجلس بگویید اگر واقعا به فکر سلامت مردم هستند لطف کنند جلوی پخش این امواج پارازیت را بگیرند. ما که ماهواره نداریم چه گناهی کرده ایم که در معرض این امواج مضر سلامت هستیم.
۹۱۴۰۰۰۲۰۳۲

هر روز از سوی مسئولان به ویژه نماینگان مجلس می‌نویسید که بخش درمان و بهداشت بهبود یافته است آیا واقعاتاکنون بازدیدی از مراکز درمانی داشته‌اند؟ به یقین اگر بازدیدی داشتند چنین ادعاهایی را به زبان نمی‌آوردند.
۹۱۴۰۰۰۴۸۵۳

چرا در بخش ادب و هنر روزنامه به فولکلور آذربایجان یا ضرورت تدریس به زبان مادری اهمیتی نمی دهید؟ این موضوع یکی از مطالبات به حق مردم استان است.
۹۱۴۰۰۰۴۲۵۷


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%be%d9%8a%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af%d8%8c-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%82%d8%a7%d8%af-%d8%b4%da%a9%d8%a7%d9%8a%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%d9%88-%d9%be%d9%8a%da%af%d9%8a%d8%b1-3/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.