پیشرفت ۳۲ درصدی آسفالت راه‌های منتهی به مرز در آذربایجان غربی

گروه خبر: مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: آسفالت راه‌های منتهی به مرز در آذربایجان غربی از پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصد برخوردار است.
خلیل محبت‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار آراز آذربایجان با اشاره به برخورداری خانوارهای روستایی آذربایجان غربی از راه استاندارد، اظهار داشت: شاخص برخورداری خانوارهای روستایی استان از راه آسفالت ۸۹ درصد است.وی مجموع راه‌های روستایی آذربایجان غربی را ۸ هزار و ۷۸ کیلومتر عنوان کرد و گفت: از این میزان ۳ هزار و ۶۹۶ کیلومتر راه آسفالت وجود دارد.محبت‌خواه تصریح کرد: یک هزار و ۵۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی آذربایجان غربی شوسه و ۲ هزار و ۸۳۲ کیلومتر خاکی است.
مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به تعداد خانوارهای روستایی بهره‌مند از راه آسفالت اشاره کرد و افزود: ۲۰۲ هزار خانوار روستایی در آذربایجان غربی به راه‌های آسفالت دسترسی دارند.
این مسئول با اشاره به وجود روستاهایی که از راه‌های شوسه استفاده می‌کنند، ابراز داشت: ۳۷۴ روستا در استان وجود دارد که مسیر ارتباطی آن‌ها از طریق راه‌های شوسه است.وی از اجرای پروژه‌های بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی آذربایجان غربی خبر داد و ابراز داشت: در راستای اجرای این پروژه‌ها یک هزار و ۴۵۴ کیلومتر راه بهسازی و آسفالت می‌شود.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۷:۱۱ ق.ظ

دیدگاه


سه + = 9