- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

پنج هزار و ٧٠۴ فقره سند تک برگی اراضی دولتی در آذربایجان‌غربی صادر شد

Posted By admin On خرداد ۲۴, ۱۴۰۰ @ ۱۱:۳۷ ق.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آراز آذربایجان- مدیرکل راه‌ و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پنج هزار و ٧٠۴ فقره سند تک برگی اراضی دولتی طی ٢ سال گذشته در این استان صادر شده است.
سید محسن حمزه لو افزود: اخذ اسناد تک‌ برگی در این حجم طی این بازه زمانی در استان آذربایجان غربی کم‌ نظیر بوده است.
وی اضافه کرد: شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان از جمله نتایج صدور این اسناد است.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: اخذ اسناد تک ‌برگ در راستای ماده ۲۱۱ برنامه پنجم توسعه جهت اجرای طرح کاداستر ملی با همکاری ادارات ثبت و تشکیل بانک اطلاعاتی استوار بر پایه سرشماری مجدد اراضی دولت انجام می‌شود.
حمزه لو با اشاره به رسالت سنگین حوزه املاک و حقوقی این اداره در پاسخ‌گویی به مطالبه‌های مردمی، اظهار داشت: بخش گسترده‌ای از سیاست‌های راه و شهرسازی به ویژه در بحث واگذاری زمین به مجریان طرح‌های گردشگری، اقتصادی، تولیدی و صنعتی برعهده فعالان حوزه املاک و حقوقی است.
وی ادامه داد: فعالیت‌های حوزه املاک و حقوقی، حفظ و حراست از اراضی دولتی و دفاع از حق و حقوق دولت جهت بکارگیری این ظرفیت برای توسعه کشور از دیگر وظایف این اداره است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%be%d9%86%d8%ac-%d9%87%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%88-%d9%a7%d9%a0%db%b4-%d9%81%d9%82%d8%b1%d9%87-%d8%b3%d9%86%d8%af-%d8%aa%da%a9-%d8%a8%d8%b1%da%af%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d8%b6%db%8c-%d8%af%d9%88/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.