سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی خبرداد

پل گلستانه ارومیه از دی ماه آماده تردد

پل گلستانه ارومیه از دی ماه آماده تردد

آزاز آذربایجان-سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بازدید از پروژه های احداث پل های رودخانه ای در روستاهای هاشم آباد و گلستانه از توابع بخش سیلوانه شهرستان ارومیه در جریان اخرین وضعیت ساخت و پیشرفت این پروژه های قرارگفت.
پیمان آرامون در این بازدید با بیان اینکه این پروژه ها از محل اعتبارات مدیریت بحران استان تامین اعتبار شده اند گفت: سال گذشته سیلاب شدید بهاری موجب خسارت های جدی به این پل ها شد که با دستور مقام عالی استان عملیات بهسازی و احداث پل ها با اختصاص ۲۴ میلیارد ریال و انتخاب پیمانکار آغاز شد.
وی افزود: پل هاشم آباد بطول ۳ دهنه ۱۶ متری و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در حال حاضر۶۰ درصد پیشرفت دارد و تا یکماه امکان تردد خوردوها از روی عرشه پل با آسفالت و احداث نرده و قرنیز ممکن خواهد شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین در خصوص پل رودخانه ای روستای گلستانه نیز با بیان اینکه برای ساخت این پل نیز ۱۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است گفت: برای احداث این پل به طول ۳ دهنه ۱۸ متری در عمق بستر رودخانه ۲۸ عدد شمع کوبی به عمق ۱۰ متری به اتمام رسیده و با تکمیل عرشه پل امکان عبور خودروها از دیماه سال جاری فراهم خواهد شد.
وی در ادامه از مراحل عملیات لکه گیری و عملیات روکش آسفالت محور ۱۴ شهید، راژان و زیوه بازدید کرد و افزود: این محور بطول ۲۲ کیلومتر از محورهای گردشگری شهرستان ارومیه بوده و با توجه به اهمیت آن و به منظور، افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور با دستور استاندار محترم ۴۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از اعتبارات استانی برای اجرای این پروژه اختصاص یافته است که در حال حاظر ۴ کیلومتر از مسیر بهسازی و آسفالت شده و پیش بینی می شود باقی مانده مسیر پروژه نیز تا یکماه آینده به اتمام برسد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۹:۱۷ ق.ظ

دیدگاه


یک + = 10