- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

پرونده تظاهر به روزه خواری تاکنون در آذربایجان غربی تشکیل نشده است

Posted By admin On خرداد ۴, ۱۳۹۸ @ ۱:۱۳ ب.ظ In اجتماعی,اخبار ویژه | No Comments

آرازآذربایجان- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون پرونده تظاهر به روزه خواری در استان تشکیل نشده است.
علی اکبر گروسی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم آذربایجان غربی افزود: امسال ۱۲ شعبه قضائی به پرونده‌های روزه خواری رسیدگی می‌کنند و این شعبه‌ها هنوز ورودی نداشته است.
وی اضافه کرد: این آمار نشان می‌دهد که برنامه ریزی های انجام شده برای پیشگیری از وقوع جرم در این حوزه به باز نشسته و نسبت به سال گذشته کاهش بسیار زیادی داشته است.
وی در ادامه با تاکید بر برخورد جدی با گرانفروشان بیان کرد: همه دستگاه‌های نظارتی باید در حوزه کنترل و نظارت بر بازار به صورت جدی پای کار باشند و با گران فروشان با جدیت برخورد کنند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: مردم خواستار مقابله شدید با اخلال گران اقتصادی هستند و در این مسیر از مسئولان پشتیبانی می‌کنند.
مصطفی حبیبی، دادستان عمومی و انقلاب ارومیه نیز در این جلسه با بیان اینکه هدف دستگاه قضا پیشگیری از وقوع جرم است، افزود: با اقدامات مناسب، بازار گوشت و لبنیات کنترل و از وقوع ناهنجاری کاسته شده است.
در این جلسه در خصوص ادامه اجرای طرح مهربان و برخوردهای قانونی با گرانی کالاهای اساسی بحث و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.
تظاهر به روزه خواری از جمله مهمترین جرم‌های ماه مبارک رمضان است و در ابتدای این ماه مبارک طی سال جاری نیز اطلاعیه‌هایی در این خصوص منتشر شد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%aa%d8%b8%d8%a7%d9%87%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a7%da%a9%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b0/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.