پرداخت ۵۵ هزار میلیون ریال یارانه به واحدهای مسکونی آذربایجان غربی

پرداخت ۵۵ هزار میلیون ریال یارانه به واحدهای مسکونی آذربایجان غربی

گروه خبر: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۵۵ هزار میلیون ریال برای تامین زیر ساخت آب و فاضلاب واحدهای مسکونی در شهرهای مختلف آذربایجان غربی پرداخت شده است.
خلیل محبت‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار آراز آذربایجان با اشاره به تشکیل جلسات شورای تامین مسکن اظهار داشت: در ۶ سال اخیر ۷۶ جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی به ریاست رئیس وزارت راه و شهرسازی، استاندار آذربایجان غربی و … تشکیل شده است.وی با اشاره به تامین نیاز مردم به مسکن در آذربایجان غربی، تصریح کرد: تامین مسکن در قالب تعاونی‌های مسکن، خود مالکین، سه جانبه و گروهی سبب پیش روی در سرعت احداث واحدهای مسکونی شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: ۴۲ هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی با این روش‌ها در حال احداث است.وی با اشاره به مصوبات شورای تامین مسکن آذربایجان غربی، افزود: توزیع سهمیه مسکن مهر استان به تفکیک شهرستان و براساس برنامه ابلاغی و نیاز مسکن، جانمایی سایت‌های مسکن مهر و تخصیص یارانه‌های بخش مسکن از جمله این مصوبات است. محبت‌خواه به پرداخت یارانه‌های بخش مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اشاره کرد و اظهار داشت: ۵۵ هزار میلیون ریال برای تامین زیر ساخت آب و فاضلاب واحدهای مسکونی در شهرهای مختلف استان پرداخت شده است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۷:۴۳ ق.ظ

دیدگاه


+ یک = 8