مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی خبرداد

پرداخت ۴۶۳۳ وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی طی سال جاری

پرداخت ۴۶۳۳ وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی طی سال جاری

آرازآذربایجان-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: پرداخت وام کار گشایی دراستان بیش از ۹۵درصد رشد داشته است.
عزیز سهندی افزود: وام کار گشایی از سال ها قبل جز برنامه های موثر کمیته امداد بوده که در ۹ ماهه اول سال ۹۶ توسط کمیته امداد و دولت مبلغ ۱۰۶میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال به تعداد ۴ هزار و ۶۳۳ نفر وام کارگشایی پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۹۵ درصد رشد داشته است.
سهندی در خصوص تعدادمتقاضیان که در نوبت دریافت جهیزیه هستند تصریح کرد: در سطح شهر ارومیه ۴۲نفر و در شهرستان های استان ۳۳۵ نفر در نوبت دریافت جهیزیه هستند که میزان تسهیلات وام جهیزیه تا سقف ۵۰ میلیون ریال بوده که فاقد هر گونه کار مزد و سود بانکی است.
وی افزود: عمده ترین مشکل در پرداخت وام جهیزیه کمبود منابع و اعتبارات و از طرف دیگر صف طولانی پشت نوبت است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی به تعداد مشمولان دریافت وام ازدواج دراستان اشاره کرد و افزود: در سال جاری یک هزارو ۴۱۴ نفر نوعروس و داماد مشمول دریافت کمک هزینه ازدواج شده اند و بیشترین دریافت نیز شامل شهر ارومیه است.
سهندی ادامه داد: مبلغ ۲۹ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به این افراد پرداخت شد که مبلغ ۳میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال به صورت وام و مابقی نیز به صورت بلاعوض مساعدت شده است.
منبع: ایسنا

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۰ ق.ظ

دیدگاه


+ پنج = 8