- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

پرداخت بیش از ۱۳۱‌میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان قالیباف آذربایجان‌غربی

Posted By admin On آبان ۶, ۱۴۰۲ @ ۹:۰۸ ق.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آرازآذربایجان،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی گفت: در سال جاری برای ۲۷۸‌مددجوی قالیباف تحت پوشش کمیته امداد تسهیلاتی به ارزش ۱۳۱‌میلیارد و ۱۲۰‌میلیون ریال پرداخت شده است.
مهرافروز افزود: حمایت از هنر قالیبافی و کارگاههای قالیبافی به عنوان بهترین راه حل برای اشتغال مددجویان از سیاست های اصلی کمیته امداد امام خمینی است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی گفت: ۵۰۰۰‌طرح‌ مددجویی قالیبافی با هدف اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان فعال است.
وی تصریح کرد: طبق آخرین آمار جمعیت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی تعداد ۸۸‌ هزار و ۴۰‌خانوار و ۱۷۱‌ هزار و ۱۹‌نفر است.
مهرافروز اظهار کرد: بیشترین میزان مددجوی قالیباف تحت پوشش کمیته امداد استان در شهرستان خوی هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام حمینی استان با اشاره به اینکه برای ارتقای مددجویان قالیباف آموزشهای پایدار سازی و حرفه‌ای برگزار می شود، یاد آور شد: آموزش ۱۰۰۰‌نفر از قالیبافان مددجو از طریق راهبران شغلی و فنی و حرفه‌ای برای سال جاری در دست اجرا است که تاکنون حدود ۴۰‌درصد از این طرح عملیاتی شده است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-%db%b1%db%b3%db%b1%e2%80%8c%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d8%b3%d9%87%db%8c%d9%84%d8%a7/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.