فرمانده سپاه شهداي آذربايجان غربي:

پایگاه های مقاومت در راستای تربیت نیروهای متعهد تلاش کنند

پایگاه های مقاومت در راستای تربیت نیروهای متعهد تلاش کنند

گروه خبر: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پایگاه های مقاومت باید در راستای تربیت نیروهای متعهد به نظام تلاش کنند.
سردار عابدین خرم در همایش میقات صالحین آذربایجان غربی افزود: ارتقای شان و منزلت بسیجیان و تبدیل پایگاه های مقاومت و حلقه های صالحین به مراکز کادر سازی و تربیت نیروهای ماهر و مورد نیاز نظام اسلامی از وظایف بسیج بوده که این امر در حال تحقق است و نیاز به اهتمام بیشتر در این زمینه وجود دارد.
وی اظهار کرد: مسئولان پایگاه های مقاومت باید پایگاه ها را به مرکز جوشش افکار اسلامی و انقلابی تبدیل کنند و داشتن آگاهی، خودسازی، شور و شعور انقلابی و اسلامی برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج برای دوستان انقلاب موجب امیدواری و نشاط و برای دشمنان، یاس و ناامیدی است همیشه باید در اولویت کاری این قشر متعهد باشد.
سردار خرم ادامه داد: باید تلاش کنیم تا در پایگاه های مقاومت و حلقه های صالحین امام، ولی و رهبر خود را بشناسانیم تا بتوانیم از اعتقادات خود دفاع کنیم و لازمه این امر داشتن معرفت، شناخت و بصیرت است. فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: با وجود لشکری از بسیجیانی که آماده اند از دین، انقلاب و ارزش های خود پاسداری کنند دشمنان امروز جرات نگاه تحقیرآمیز به این کشور را ندارند. وی اظهار کرد: بسیج قبل از اینکه یک تشکل باشد تفکری با باورهای انسان مبتنی بر اعتقادات الهی بوده و آماده است در هر زمان و مکانی پای اعتقادات خود ایستاده و بر مبنای این اعتقادات به ملت، کشور و دین و مکتب خود خدمت کند.
سردار خرم با اشاره به حرکت ها و کارنامه بسیج گفت: دفاع مقتدرانه در هشت سال دفاع مقدس نمونه ای از کارنامه موفق بسیج است.
وی با بیان اینکه باید از میراث و گذشته خود خوب پاسداری کرد افزود: باید به فرهنگ دفاع مقدس که برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است، تمسک جسته و در صیانت از انقلاب و آرمان های آن تلاش کنیم.
همایش بزرگ ۲۵۰۰ نفری میقات صالحین با حضور ۱۲۵ حلقه صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۷:۱۲ ق.ظ

دیدگاه


1 × چهار =