- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

یارانه نقدی برای جبران تورم باید افزایش یابد

Posted By admin On آذر ۱۱, ۱۳۹۹ @ ۱۱:۵۹ ق.ظ In سیاسی | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم در تلاش برای رفع مشکلات معیشتی مردم است. حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر افزود: مجلس یازدهم براساس فرموده رهبری یک مجلس انقلابی ، جوان و درد آشنا است که در تلاش برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است.
وی بااشاره به اینکه مردم از جهت معیشت ، اشتغال و ازدواج جوانان با مشکلات اساسی روبرو هستند، تصریح کرد: در بحث معیشت و مقابله با گرانی های اخیر مجلس طرح های ویژه ای از جمله طرح تامین کالای اساسی برای مردم را به عنوان آورده مهم در ایامی که مردم از جهت معیشت دچار آسیب هستند، تصویب کرد.
وی خاطر نشان کرد: برای اجرای طرح تامین کالای اساسی، مشکلات منابع با اصلاحات متعدد شورای نگهبان سرانجام تایید و سپس به دولت جهت اجرا ابلاغ شد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این طرح ۲۰میلیون ایرانی ماهانه ۱۲۰ هزار تومان و ۴۰ میلیون ایرانی ماهانه ۶۰هزار تومان یارانه خرید کالای اساسی دریافت خواهند کرد.
حجت الاسلام ذاکر بااشاره به همسان سازی یارانه با تورم نیز یاد آور شد: یارانه دریافتی مردم مربوط به ۱۵ سال گذشته بوده و همخوانی با تورم موجود ندارد که نیاز است با یک برنامه کارشناسی شده یارانه افزایش یافته تا تورم جبران شود.
وی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس برای حل مشکل گرانی ها و مشکلات اقتصادی مشکل تئوری و راهکاری ندارد، تصریح کرد: برای حل مشکلات اقتصادی باید همزمان با گام برداشتن در خط رهبری از نخبگان اقتصاد مقاومتی بهره گرفت.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از ایسنا، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی علت مشکلات فعلی کشور را بی توجهی به عمل، ضعف اراده ، ضعف در دور زدن تحریم ها ،عدم توجه به نخبگان و پتانسیل های اقتصادی داخلی و چشم دوختن برخی در داخل به مذاکره با آمریکا دانست.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%8a%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%86%d9%82%d8%af%d9%8a-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%8a-%d8%ac%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%af-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d9%8a/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.