ولایت فقیه مهم‌ترین رکن پایداری ایران اسلامی است

ولایت فقیه مهم‌ترین رکن پایداری ایران اسلامی است

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ولایت فقیه، مهم‌ترین رکن پایداری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام والسملین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: ولایت فقیه و وجود مقدس نایب بر حق امام زمان (عج) در کشور ایران ارزشمندترین نقطه قوت است.وی اظهار کرد: رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پس از آن مقام معظم رهبری حتی دشمنان را نیز بر این اعتراف واداشته که ولایت فقیه و رهبری در ایران بزرگ‌ترین سد در برابر نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و نظام است. قریشی ادامه داد: تمام مسلمانان و مردم ولایتمدار ایران اسلامی باید همواره دعاگوی این امر باشند، که رهبری مدیر، مدبر در امر سیاستمداری و سایر امور کشور بر سر این ملت بوده و به فضل الهی تا ابد نیز خواهد بود.وی افزود: این عمل الهی امسال هم‌زمان با سراسر کشور همچون سال‌های گذشته با حضور آحاد مردم به مدت سه روز در مساجد و اماکن مذهبی از پیش تعیین شده با شکوه تمام به انجام رسید و فضای معنوی خاصی به مناطق مختلف شهرهای استان داده بود.

بی تأثیر بودن تحریم علیه ایران بر همه آشکار شده است
گروه خبر: امام جمعه خوی گفت: بی تأثیر بودن تحریم علیه ایران بر همه آشکار شده است.
حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری در نماز جمعه این هفته شهرستان خوی با اشاره به سالگرد آغاز محاصره اقتصادی ایران توسط آمریکا در سال ۵۹ اظهار کرد: ۳۵ سال است که آمریکا تمامی توطئه‌های خود علیه ایران را به اجرا گذاشته و در تمامی آن‌ها شکست خورده است. وی افزود: ۶۶ سال است که اسرائیل به صورت روزمره به قتل عام فلسطینیان مشغول است و از ابزاری همانند بمباران روستاها، اردوگاه‌ها، زندانی و شکنجه مسلمانان، دزدیدن آنان، تخریب خانه‌ها و مزارع، قطع راه‌های ارتباطی مسلمانان استفاده می‌کند.

احیای عفت در جامعه عامل مهم مقابله با آسیب‌های اجتماعی است
گروه خبر: امام جمعه پلدشت احیای عفت در جامعه را عامل مهمی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.
حجت‌الاسلام نقی دوزدوزانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: عفت و پاکدامنی رمز حضور فعال و موثر زن مسلمان در جامعه است.وی به بیان اوصاف پسندیده انسان‌های پاک از دیدگاه امیر مومنان اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های انسان‌های مومن و پاک، عفت و پاکدامنی است.
دوزدوزانی با اشاره به اهمیت حفظ عفت و حیا در طی مسیر کمال بشریت، گفت: عفت نیرویی بازدارنده در برابر ارتکاب به گناهان مختلف داشته و انسان را از گرفتاری در برابر انواع شهوات باز می‌دارد.وی در همین راستا به سالروز وفات حضرت زینب (س) در ۱۵ رجب اشاره کرد و افزود: لازم است ابعاد مختلف شخصیتی آن حضرت به عنوان الگویی جاودان مورد توجه بشریت و به ویژه زنان مسلمان قرار گیرد.

تداوم سیاست تحدید نسل ناشی از نبود نظارت اثرگذار در جامعه است
گروه خبر: امام جمعه سلماس با تأکید بر لزوم تحقق منویات مقام معظم رهبری، تداوم سیاست تحدید نسل را ناشی از نبود نظارت اثرگذار در جامعه دانست.حجت‌الاسلام سید محمد موسوی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: نبود عوامل نظارتی مناسب، سبب تداوم برخی قصورات در پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری شده است.وی در ادامه سلسله مباحث قرآنی خود در خطبه‌های نماز جمعه، به بیان مفاهیم آیات پایانی سوره صاد پرداخت و با اشاره به تکبر ابلیس در برابر خداوند و سرپیچی از فرمان الهی، گفت: تکبر ابلیس سبب رانده شدن او از دریای بی‌کران رحمت الهی شد و بر اساس قول صریح خداوند، روز قیامت جهنم از ابلیس و پیروان او پر خواهد شد. موسوی گفت: با وجود حمایت‌های آمریکا و غرب از اسرائیل، مسلمانان با اتحاد و یکپارچگی خود می‌توانند در براندازی این رژیم نقش موثری داشته باشند.

مقابله با مصرف‌گرایی نیازمند عزم همگانی است
گروه خبر: امام جمعه ماکو با اشاره به برخی زیاده‌روی‌ها و اسراف‌ها در زندگی برخی افراد، گفت: مقابله با مصرف‌گرایی مردم نیازمند عزم همگانی مردم و مسئولان است.
حجت‌الاسلام ایوب رنجبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، در ادامه سلسله مباحث خطبه‌های نماز جمعه در ارتباط با سبک زندگی اسلامی، اظهار داشت: اسلام هرگز مخالف نشاط و شادی افراد نبوده است.وی افزود: دشمن نیز اکنون به خوبی بر این مسئله آگاه بوده و تلاش می‌کند ملت ایران را وادار به عقب‌نشینی در صحنه‌های مختلف علمی و سیاسی کند.رنجبری در ادامه با اشاره به سالروز اعلام موجودیت رژیم اشغالگر قدس، گفت: رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی، تهدیدی بزرگ برای سلامت جامعه بین‌المللی است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۵:۲۱ ق.ظ

دیدگاه


نُه + = 17