- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

وظیفه اصلی دولت سامان بخشی به وضعیت معیشت مردم است

Posted By admin On شهریور ۱۴, ۱۳۹۸ @ ۱۰:۳۳ ق.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

گروه خبر: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان با بیان اینکه دولت باید به مقوله معیشت مردم توجه کرده و تمرکز جدی داشته باشد، گفت: وظیفه اصلی دولت سامان بخشی به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم است.
به گزارش آرازآذربایجان ، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان با بیان اینکه دولت باید مانع نفوذ سازمان یافته دشمن در مسائل فرهنگی شود، گفت: فضای مجازی نباید بدون کنترل و به صورت رها شده در اختیار جامعه قرار گیرد. حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان_غربی ، با اشاره به اینکه دولت باید به مقوله معیشت مردم و مسائل فرهنگی جامعه توجه کرده و تمرکز جدی داشته باشد، گفت: امروز معیشت و فرهنگ دو مقوله ای است که دولت باید بیش از پیش بدان اهتمام ورزد.
وی به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه نظام اقتصادی کشور اشاره و اظهار کرد: با توجه به بیانات ایشان در چند سال گذشته و و تأکیدات ویژه ای که بر مسأله اقتصاد مقاومتی دارند، در می یابیم که وظیفه اصلی دولت سامان بخشی به وضعیت اقتصادی است.حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری با بیان اینکه مسأله اقتصاد تأثیر مستقیم بر فرهنگ دارد، اقتصاد مقاومتی را یک سنگر مهم دفاعی و جهادی دانست و عنوان کرد: امروز خواسته مردم و مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب سامان یافتن اقتصاد و معیشت جامعه است، بنابراین قوه مجریه باید با الگوگیری از مبانی اقتصاد مقاومتی مشکلات موجود را حل کند.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش سازمان یافته دشمن برای ترویج ولنگاری فرهنگی ابراز کرد: دشمن با استفاده از حربه های مختلفی درصدد نفوذ در جبهه فرهنگی کشور است؛ دشمن با راه اندازی نبرد فرهنگی قصد دارد فرهنگ اسلامی را از بین برده و پایه های اعتقادی مردم به ویژه جوانان را تضعیف کند.وی با تأکید بر اینکه دولت باید مانع نفوذ سازمان یافته دشمن در مسائل فرهنگی شود، ابراز داشت: دولت علاوه بر تقویت فرهنگ دینی و باورهای اعتقادی مردم ،باید راه نفوذ دشمن در این حوزه را مسدود کند.
حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری یکی از حربه ها و راه های نفوذ فرنگی دشمن به قلب و فکر مردم به ویژه جوانان کشور را »فضای مجازی« دانست و بر ضرورت سالم سازی و پالایش این فضا از سوی دولت تأکید و عنوان کرد: ما مخالف قابل دسترس بودن فضای مجازی نیستیم، بلکه خواستار سالم سازی و پاک سازی آن هستیم؛ فضای مجازی نباید بدون کنترل و به صورت رها شده در اختیار جامعه قرار گیرد.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فرهنگ، غذای روح مردم است، گفت: همانطور که ما سعی می کنیم هوای پاک و غذای سالم برای مردم کشور تأمین کنیم، باید فرهنگ سالمی را نیز در اختیار آنها قرار دهیم؛ چرا مسؤولان نسبت به غذا و هوای آلوده حساسیت به خرج می دهند، اما نسبت به افکار آلوده و منحرفی که وارد فضای فکری جامعه می_شود حساسیت لازم را ندارند؟
وی در پایان یادآور شد: دولت باید جلوی افکار منحرفی در اختیار همه اقشار جامعه قرار گرفته و آنها را تحت تأثیر قرار می گیرد را به صورت جدی گرفته و راه آنها را سد کند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%88%d8%b8%d9%8a%d9%81%d9%87-%d8%a7%d8%b5%d9%84%d9%8a-%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%ae%d8%b4%d9%8a-%d8%a8%d9%87-%d9%88%d8%b6%d8%b9%d9%8a%d8%aa-%d9%85%d8%b9%d9%8a/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.