نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:

وضعیت دسترسی مرغداران به نهاده های دامی اسفناک است

وضعیت دسترسی مرغداران به نهاده های دامی اسفناک است

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس از وضعیت اسفناک دسترسی مرغداران به نهاده های دامی خبر داد و گفت: صنعت پرورش دام و طیور در حال فروپاشی است.
نادر قاضی پور در تذکری خطاب به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه از دولت خواست هر چه سریع‌تر برنامه بازگشایی گمرکات کشور و به ویژه گمرک بازرگان را اعلام کند. به گزارش آراز آذربایجان نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در جلسه علنی خطاب به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه اظهار داشت: دولت باید سریع‌تر برنامه بازگشایی گمرکات کشور و به ویژه گمرک بازرگان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کند.
وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود: این وزارتخانه باید به منظور جلوگیری از فروپاشی زنجیره طیور و جوجه یک روزه اقدامات لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهد ضمن این که اکثر مرغداران با کمبود شدید نهاده‌های دامی مواجه هستند.
نماینده ارومیه در مجلس در تذکر دیگری خطاب به وزیر کار خواستار حمایت این وزارتخانه از کارگران ساختمانی شد.
قاضی پور گفت: جلوگیری از تولید خودروهای ارزان قیمت مانند پراید و پژو برای مردم مشکلات زیادی ایجاد کرده است این در حالی است که با تعطیلی خط تولید این خودروها قشر زحمتکش چه زمانی صاحب خودرو شوند.وی در پایان گفت: اصلاح روش‌های فروش خودرو در کشور باید سریع‌تر انجام شود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۷ ق.ظ

دیدگاه


− پنج = 2