نماينده مردم پيرانشهر در مجلس شوراي اسلامي:

وزیر صمت نمود واقعی صرف کردن فعل ”ما نمی توانیم“ است

وزیر صمت  نمود واقعی  صرف کردن فعل ”ما نمی توانیم“ است

گروه خبر:نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی بیان اینکه به جای وزیر صمت از پیشگاه ملت شریف ایران عذرخواهی می کنم که هر جا کم آوردم تقصیر را به گردن وزرات جهاد کشاورزی انداختم و به گزارش های اتوکشیده زیر مجموعه دل خوش کرده ام و اگر انتقادی از وضعیت، قیمت و کیفیت خودرو شد کاملا حق به جانب این مسائل را به گردن نابسامانی های بازار ارز، تحریم های کشور و سازمان بورس انداخته ام. به جای وزیر صمت از مردم عذرخواهی می کنم که اگر قیمت میلگرد سر به فلک کشیده وزارت نفت و قطع گاز انداخته ام؛ گفت: وزیر صمت نمود واقعی صرف کردن فعل ما نمی توانیم است..
به گزارش آراز آذربایجان،کمال حسین پور در نشست علنی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه قیمت ارز سر به فلک کشیده و سفره های کوچک مردم از همیشه کوچکتر شده اما از بین مسئولان اقتصادی کشور کسی نیست که پاسخگوی این وضعیت آشفته و نابسامان باشد دریغ از یک معذرت خواهی، دریغ یک حرکت مفید و سازنده و دریغ از یک استعفا.
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس ادامه داد: دنیا را آب برده و مسئولان اقتصادی کشور را خواب. اگر به غبای مسئولان اقتصادی کشور بر نمی خورد می خواهم اینجا و در محضر ملت به جای آنها از این آشفتگی بازار عذرخواهی کنم. من به عنوان نماینده مردم به جای وزیر امور اقتصادی و دارایی از مردم نجیب کشور عذرخواهی می کنم که فقط نظاره گر افزایش افسارگسیخته قیمت ارز بوده ام، من عذرخواهی می کنم که فکر می کردم میدان عمل و اقدام اقتصادی همان میدان توئیت زدن و مطالب نظری و انتزاعی است. من به عنوان وزیر امور اقتصاد و دارایی از پیشگاه مردم عذرخواهی می کنم که مسئولیتی را پذیرفته ام که شایستگی آن را نداشتم.
وزیر صمت نمود واقعی صرف کردن فعل ما نمی توانیم است
وی بیان کرد: به جای وزیر صمت از پیشگاه ملت شریف ایران عذرخواهی می کنم که هر جا کم آوردم تقصیر را به گردن وزرات جهاد کشاورزی انداختم و به گزارش های اتوکشیده زیر مجموعه دل خوش کرده ام و اگر انتقادی از وضعیت، قیمت و کیفیت خودرو شد کاملا حق به جانب این مسائل را به گردن نابسامانی های بازار ارز، تحریم های کشور و سازمان بورس انداخته ام. به جای وزیر صمت از مردم عذرخواهی می کنم که اگر قیمت میلگرد سر به فلک کشیده وزارت نفت و قطع گاز انداخته ام. وزیر صمت نمود واقعی صرف کردن فعل ما نمی توانیم است.
این نماینده همچنین مطرح کرد: به جای وزیر جهادکشاورزی از مردم عزیز کشور عذرخواهی می کنم که نتوانستم در ثبات قیمت کالاهای اساسی کوچترین نقشی داشته باشم به عنوان وزیر جهاد کشاورزی خود را عامل بخشی از شرمندگی مردم در پیشگاه همسر و فرزندان می دانم و از این بابت عذرخواهم.
بود و نبود رئیس بانک مرکزی تاثیری بر نوسانات بازار ارز ندارد
حسین پور افزود: من به عنوان نماینده مردم به جای مسئولان اقتصادی کشور از پیشگاه مردم عذرخواهی می کنم که واژه ای به نام استعفا نمی شناسند اصلا بود و نبود رئیس بانک مرکزی در نوسانات اخیر بازار ارز به حال مردم نجیب کشور چه فرقی می کرد اگر قرار بود وضعیت بازار ارز اینگونه باشد چرا رئیس بانک مرکزی تغییر کرد؟ نکند مسئولان اقتصادی کشور از مردم انتظار عذرخواهی دارند که حتی فشار اقتصادی گلویشان فشرد نباید کوچکترین انتقادی کنند.
وی اظهار داشت: همکاران متاسفانه بیکاری جوانان بیداد می کند، خرید مسکن دیگر آرزو نیست اجاره مسکن مناسب برای شروع زندگی آرزو شده است چرا به این موضوع فکر نمی کنیم که وضعیت نابسامانی مردم ممکن باعث نارضایتی و کاهش سرمایه اجتماعی شود. چرا به این حدیث شریف از قول پیامبر(ص) توجه نمی کنیم که فرمود فقر انسان را در آستانه کفر قرار می دهد. مردم از شعارها و وعده های تیم اقتصادی کشور خسته اند نمی خواهم بیشتر از این انتقاد کنم.این نماینده مجلس گفت: همکاران پروژه احداث بزرگراه پیرانشهر با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است، اقدامات زیادی شده و از همت وزیر جوان راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان سراغ دارم در سال آینده با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه به سرانجام می رسد و یکی از آرزوهای دیرینه مردم تحقق می یابد.از استاندار بابت اقدام اخیر در شهرستان حوزه انتخابیه برای ارتباط تجار و مردم در مرز تقدیر و تشکر می کنم رونق گمرک این استان در شکوفایی اقتصاد مرزی تاثیر بسزایی دارد.
حسین پور مطرح کرد: همچنین از رئیس جمهور و مسئولان پروژه بزرگ تونل منطقه و دبیر کل نجات دریاچه ارومیه تشکر می کنم. از زحمات وزارت نیرو برای تکمیل بخش عمده پروژه آبیاری تحت فشار ۱۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و اقدامات انجام شده برای تخصیص ۱۸ میلیون متر مکعب آب قدردانی می کنم و امیدوارم در سال آینده شاهد تخصیص حقابه به ۸ هزار هکتار باشیم. از سازمان راه داری کشور برای شروع روشنایی گردنه حوزه انتخابیه تقدیر و تشکر می کنم.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۷:۴۹ ق.ظ

دیدگاه


3 × = سه