نماينده مردم سلماس در مجلس:

وزارت کشاورزی به فکر مشکلات کشاورزان آذربایجانی باشد

وزارت کشاورزی به فکر مشکلات کشاورزان  آذربایجانی باشد

گروه خبر: نماینده مردم سلماس در مجلس با تاکید بر مشکلات سالانه سرما و آفت زدگی مزارع و باغات آذربایجان غربی گفت: از وزیر کشاورزی می‌خواهم از هم اکنون به فکر کشاورزان و باغداران آذربایجانی باشد.
به گزارش آرازآذربایجان ، شهروز برزگر کلشانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی از وزیر آموزش و پرورش خواست هر چه سریعتر برای بازسازی و نوسازی شهرستان‌ سلماس اقدام عاجل کند.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی افزود: از وزیر کشاورزی می‌خواهم از هم اکنون به فکر کشاورزان و باغداران آذربایجانی باشد و به معنای واقعی در فرآیند کاشت، داشت و برداشت همراه کشاورزان باشد.
وی از وزیر بهداشت خواست هر چه سریعتر دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان سلماس را تحویل دهند.عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دولت خواستار امهال وام‌های شهرستان سلماس شد و تصریح کرد: زمین‌های کشاورزان سلماس را یا سرما زد یا آفت یا تگرگ لذا باید برای کمک به آنها اقدامی صورت داد.
برزگر به ستاد احیای دریاچه ارومیه تذکر داد که چرا بدون مطالعه، دستور دادند آب سد زولا به دریاچه ارومیه رهاسازی شود در حالی که در سال ۹۸ سلماس با بحران بی‌آبی روبرو خواهد شد.
این نماینده مردم در مجلس دهم از هیئت دولت خواست اختیارات استاندار آذربایجان_غربی را افزایش دهد و افزود: استان آذربایجان غربی دو قاره مهم جهان یعنی آسیا و اروپا را به هم وصل می‌کند لذا با دادن اختیار به مسئولان استانی که با مسائل و مشکلات استان به خوبی آشنا هستند، می‌توانیم با بالا بردن بهره‌وری و ایجاد شغل که امروز از نیازهای اساسی جوانان و کمک به معیشت مردم استان است، بهره‌وری کنیم.
وی از نیروهای امنیتی و وزارت مسکن و شهرسازی تشکر کرد که با زمین خواری و شهرفروشی در شهرستان سلماس برخورد کردند و ابراز امیدواری کرد هر چه سریعتر مسببان این موضوع به مردم معرفی شوند و به سزای عمل خود برسند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در گردونه سیاسی، اضافه خواهان و باج‌بگیران نه در مدیریت شهری جای دارند و نه در جاهای دیگر و مردم مخالف شهرفروشی و باندبازی هستند و از جنگ حیدری – صفدری بیزار هستند./

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۲ ق.ظ

دیدگاه


چهار × = 36