نماينده ماکو با انتقاد از تبعيض در توزيع منابع بين استان‌ها:

وزارتخانه راه و شهرسازی باید ازوجود ناسیونالیست‌ها پاک سازی شود

وزارتخانه راه و شهرسازی باید ازوجود ناسیونالیست‌ها پاک سازی شود

گروه خبر: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از تبعیض در توزیع منابع بین استان‌ها، از وزیر راه و شهرسازی خواست تا این وزارتخانه را از حضور ناسیونالیست‌ها پاک کند.
به گزارش آرازآذربایجان، عین‌الله شریف‌پور مجلس شورای اسلامی، در نطق میان‌دستور خود ضمن گرامیداشت سالروز علمیات غرورآفرین مرصاد و یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی و تقدیر و تشکر از تیم ملی والیبال جوانان کشور برای کسب مقام قهرمانی جهان، گفت: از سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر تشکر می‌کنم که با متلاشی کردن شبکه‌های جاسوسی، امنیت را برای مردم ایران به ارمغان می‌آورند. همچنین از نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه تقدیر و تشکر می‌کنم که با جانفشانی، از مرزهای کشور حفاظت و حراست می‌کنند و بر خود واجب می‌دانم که از وزیر کشور و فرمانده انتظامی بخواهم در ارتباط با مستقل شدن هنگ مرزی چالدران اهتمام ویژه داشته باشند.
نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی، خطاب به حجت الاسلام رئیسی، تصریح کرد: از اقدامات عاجل و امیدبخش شما در عرصه‌های مختلف تشکر و قدردانی می‌کنم، اما لازم می‌دانم از شما تقاضا کنم با اعمال ماده ۲۴۶ در خصوص تخلفات منطقه‌ای دستورات لازم را صادر بفرمایید. براساس قانون، این موضوع باید خارج از نوبت و دور از تشریفات آیین دادرسی رسیدگی شود، چرا که این یک مطالبه مردمی است. شریف‌پور با انتقاد از نمایندگانی که برای تشکیل استان جدید در آذربایجان امضا جمع می‌کنند، یادآور شد: زمانی که معیشت مردم با مشکل جدی مواجه است و همواره با تهدید‌های آمریکا روبرو هستیم، تمامیت ارضی آذربایجان را در چهارچوب تمامیت ارضی ایران خواستاریم.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: در خصوص اصلاح آیین نامه داخلی مجلس پیشنهاد می‌کنم در انتخابات هیئت رئیسه‌ها، حتماً ناظری حضور داشته باشد تا شک و شبهه در شمارش و تعویض آرا از بین برود .وی خطاب به وزیر جهاد و کشاروزی، اظهار کرد: با توجه به وضعیت نابسامان عرصه‌های ییلاقی در حوزه انتخابیه بنده، حتما نسبت به تامین، تحویل و توزیع “جو” برای دامداران به ویژه عشایر اقدام لازم صورت بگیرد. وی در تذکری خطاب به وزارت نیرو و جهاد کشاورزی، در خصوص اتمام طرح مکانیزه کردن، ۲۲ هزارهکتار در شهرستان‌های ماکو، چالدران، پلدشت و شوط، تصریح کرد: اجرای این طرح برای بسیاری از مناطق بیش از ۳ سال عقب افتاده است.شریف‌پور در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی، افزود: وزارتخانه راه و شهرسازی را از ناسیونالیست‌ها پاک کنید چرا که در توزیع منابع بین استان‌ها ظلم می‌کنند. مردم استان آذربایجان غربی و شهرستان ماکو، چالدران، پلدشت و شوط به دلیل وضعیت نامناسب راه‌های اصلی، فرعی و روستایی در رنج هستند بنابر این از شما دعوت می‌کنم با سفر به حوزه انتخابیه بنده وضعیت راه‌های را از نزدیک مشاهده کنید. نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پاداش پایان خدمت ،فرهنگیان گفت: این افراد آموزگاران من و شما بوده‌اند، بنابر این لازم است هرچه سریع‌تر مطالبات این عزیزان پرداخت شود./

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲:۴۳ ب.ظ

دیدگاه


× 4 = بیست چهار